printlogo


کد خبر: 248052تاریخ: 1401/3/19 00:00
دو فصل گذشته شرایط برای کمک به پرسپولیس مهیا نبود
اسماعیلی‌فر: اول رضایت کادر فنی، بعد هواداران

دانیال اسماعیلی‌فر بعد از عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس گفت: 
 خدا را شکر مذاکره خوبی با پرسپولیس داشتم و به این نتیجه رسیدیم که دو سال کاری داشته باشیم. امیدوارم در آینده باز هم اتفاقات گذشته پرسپولیس تکرار شود و به موفقیت برسیم.
 در سپاهان هم که بودم باید از لحاظ فنی خودم را بالا می‌آوردم و اینجا هم همین وضعیت است. اگر حتی در بارسلونا هم بازی کنم ولی از نقطه نظرات سرمربی تیم ملی دور باشم باز هم دعوتم نمی‌کند. سعی می‌کنم آنچه کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی می‌خواهند نزدیک به هم باشد که من هم به اهدافم برسم.
 امروز (چهارشنبه) صحبت کوتاهی با آقای گل‌محمدی راجع به شرایط تیم پرسپولیس و آنچه برای آینده مد نظر او بود صحبت کردم.
  نزدیک به یک سال پیش مدیر برنامه‌ام را تغییر دادم. این سؤال را از کسی باید بپرسید که پیشنهاد نداشته باشد. من از اکثر تیم‌های ایران پیشنهاد داشتم اما خواسته خودم بود به پرسپولیس بیایم.
 خیلی خوشحالم که از امروز جزئی از خانواده پرسپولیس هستم. جلسات متعددی با هم داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که هم من می‌توانم به پرسپولیس و کادر فنی کمک کنم، هم باشگاه به من کمک کند. طوری هم باشد که شأن باشگاه و من حفظ شود که قطعاً همین‌طور است چون باشگاه پرسپولیس شأن بسیار بالایی دارد. امیدوارم با عملکردی که دارم اول رضایت کادر فنی و بعد رضایت هواداران را داشته باشم.
 شرایطی که دو سال گذشته وجود داشت به گونه‌ای نبود که من بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و صادقانه بگویم شرایطی هم نبود که پرسپولیس به من کمک کند ولی امسال بستر خیلی آماده‌تر بود وگرنه هر بازیکنی هر زمان از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد دوست دارد به این باشگاه بیاید. من هم می‌توانستم بیایم اما احساس می‌کردم در این مقطع بیشتر می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم تا دو سال گذشته. این شد که قسمت بود تا در سال 1401 به باشگاه بزرگ پرسپولیس بپیوندم.
 واقعیت اینکه تا دیشب (سه‌شنبه شب) با آقا یحیی صحبت نکرده بودم. یکسری صحبت‌ها بود که همه فنی بود. اینکه چه اهدافی برای فصل آینده دارم و چه کمکی می‌توانم به تیم بکنم. بطور کلی یک شناخت کلی هم از آقای گل‌محمدی داشتم، از ده سال پیش که در ذوب‌آهن و یک مقطع در تراکتور با ایشان کار کردم. همه اینها مزید بر علت شد تا عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس باشم و در آینده به این تیم خدمت کنم.
 از روز اولی که آقای گل‌محمدی من را در تست انتخاب کردند می‌خواهم بهترین عملکرد را ارائه دهم. حالا چه بهترین باشم چه متوسط؛ در نهایت می‌خواهم با چیزی که در توان دارم به تیم کمک کنم. قطعاً این کار را در ذوب‌آهن، تراکتور و سپاهان هم انجام دادم. در پرسپولیس هم همین‌گونه خواهد بود، با بالاترین توان کار می‌کنم تا بهترین عملکرد را ارائه دهم. نتیجه هم دست خداست. مطمئناً خدا هم خیر می‌خواهد و عاقبت به خیر می‌شوم.
 به هر حال پرسپولیس تیم پرطرفداری است و امیدوارم هواداران حمایت کنند که قطعاً حمایت خواهند کرد. من هم تلاش می‌کنم و خدا هم عنایت می‌کند. امیدوارم آخر فصل یک نتیجه خوب همراه با رضایت داشته باشم.

Page Generated in 0.0058 sec