printlogo


کد خبر: 248051تاریخ: 1401/3/19 00:00
دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس دو ساله بست
شماره سه برای سومین خرید سرخ‌ها

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس سرانجام موفق شد دانیال اسماعیلی‌فر مدافع-هافبک شاخص سپاهان را به خدمت دربیاورد. یحیی گل‌محمدی هم تابستان فصل قبل و هم تابستان دو سال قبل که خودش تیم پرسپولیس را بست بشدت دنبال دانیال اسماعیلی‌فر بود اما نتوانست او را جذب کند تا اینکه بالاخره تابستان 1401 موعدی بود که او سرخپوش شود و پیراهن قرمز را به تن کند. دانیال قبل‌تر در ذوب‌آهن و تراکتور شاگرد یحیی گل‌محمدی بود و فصل قبل کیفیت فوق‌العاده بالایی از خود ارائه داد تا جایی که می‌توان او را یکی از برترین بازیکنان فصل قبل لیگ برتر نامید و حتماً جزو سه مدافع راست برتر این فصل جای می‌گیرد.
از حدود یک هفته قبل خبر پیوستن اسماعیلی‌فر به پرسپولیس جدی شده بود و سرانجام این بازیکن پیراهن قرمز را به تن کرد. این بازیکن 29 ساله که غیر از پست دفاع راست می‌تواند در پست وینگر و هافبک به میدان برود فصل قبل در ترکیب سپاهان 5 گل زد و 5 پاس گل داد.
قرارداد اسماعیلی‌فر با پرسپولیس دو ساله است و برخلاف شایعات مطرح شده هیچ بند فسخی هم ندارد. این بازیکن در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته اما در اردوی فعلی غایب بوده و حالا انگیزه زیادی دارد تا از پرسپولیس به جام جهانی برسد.
گفته می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس پیراهن شماره 3 را به تن خواهد کرد. پیراهنی که قبل‌تر در اختیار شجاع خلیل‌زاده بود و فصل قبل فرشاد فرجی دیگر مدافع مازندرانی پرسپولیس آن را به تن می‌کرد.
با حضور اسماعیلی‌فر در پرسپولیس حالا این بحث پیش می‌آید که چه سرنوشتی در انتظار رامین رضاییان خواهد بود؟ آیا یحیی گل‌محمدی مسئولان باشگاهش را مجاب خواهد کرد تا با رامین هم تمدید کنند یا رضاییان با علم به اینکه دانیال قبلاً شاگرد یحیی بوده و گل‌محمدی شدیداً به او اعتقاد دارد، دنبال تیم دیگری خواهد گشت.
جذب دانیال اسماعیلی‌فر از یک جهت دیگر هم برای پرسپولیس و هوادارانش اهمیت دارد چرا که این بازیکن از سپاهان به پرسپولیس آمد. فصل قبل سپاهان موفق شد شهریار مغانلو را از چنگ پرسپولیس دربیاورد و حالا پرسپولیس این اقدام را تلافی کرده تا هم خودش را تقویت کند هم یکی از حریفانش در راه قهرمانی تضعیف شود.
همچنین اسماعیلی‌فر اولین خرید پرسپولیس به عنوان سهمیه لیگ برتری به حساب می‌آید و سرخ‌ها می‌توانند شش بازیکن دیگر لیگ برتری هم جذب کنند.

Page Generated in 0.0060 sec