printlogo


کد خبر: 248049تاریخ: 1401/3/19 00:00
نقل و انتقالات

محمدی در لیست پرسپولیس نیست
از سه‌شنبه شب انتشار خبری مبنی بر مذاکره با مهرداد محمدی شوک جدیدی به هواداران پرسپولیس وارد کرد اما گفته می‌شود محمدی که بازیکن العربی قطر است در لیست خرید یحیی گل‌محمدی نیست و هیچ مذاکره‌ای هم با این بازیکن صورت نگرفته. او وینگر چپ است و همه می‌دانند از کودکی پرسپولیسی بوده اما پرسپولیس در پست او ترابی، عالیشاه و امیری را دارد.
 
 
کولیبالی نشد، گولسیانی می‌آید؟
با توجه به عملکرد خوب گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی در سپاهان و موسی کولیبالی در ترکیب فولاد، این دو مدافع مدنظر پرسپولیس قرار دارند. گزینه اول یحیی، موسی کولیبالی مدافع بلندقامت فولاد است اما پرسپولیسی‌ها علاوه بر این شرایط حضور گئورگی ولسیانی را نیز بررسی می‌کنند. هر دو این بازیکنان در بازی هوایی تبحر دارند و از گلزن‌ترین مدافعان لیگ هستند و به همین خاطر این بازیکنان مدنظر پرسپولیس قرار دارند. گفته شده ولسیانی در ابتدا مبلغی را به پرسپولیس پیشنهاد داد که مورد موافقت این باشگاه قرار نگرفت و این باعث شد تا مدافع گرجستانی مبلغ مورد نظرش را کمتر کند اما باشگاه پرسپولیس باز هم می‌خواهد مبلغ را پایین بیاورد.
 
 
جلسات یحیی و درویش بیرون از باشگاه
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس که دوشنبه گذشته در یکی از مناطق شمال تهران نشستی طولانی‌مدت را برگزار کردند درباره لیست خرید قطعی تیم و همچنین نحوه شروع تمرینات پیش فصل به توافقاتی رسیدند. گل‌محمدی قرار است در پایان هفته جاری نیز بار دیگر با مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای را برگزار کند تا تکلیف دستیاران او برای فصل آینده و همچنین بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی را مشخص کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام توافقات با گل‌محمدی را به گوش هیأت مدیره این باشگاه در جلسه دوشنبه شب نیز رسانده تا آنها درخواست‌های سرمربی را مصوب کنند. بر خلاف دو فصل گذشته، مدیرعامل پرسپولیس اجازه ورود مستقیم به گل‌محمدی برای جذب بازیکن نداده و از او خواسته تا تنها اسامی بازیکنان مورد نظر خود را ارائه دهد.

 


Page Generated in 0.0054 sec