printlogo


کد خبر: 248036تاریخ: 1401/3/19 00:00
من هم جای فرهاد بود شاید می‌رفتم
قربانی: در‌ شأن من نیست برای نیفتادن کار کنم

تیم رایکا که تا آخرین روز یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم بود اما در نهایت با یک امتیاز بیشتر نسبت به ویستاتوربین در لیگ یک ماند. 
پیروز قربانی سرمربی شمالی‌ها مدعی است که فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. او می‌گوید: «به لحاظ فوتبالی سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شکر تیم ماند و شرمنده مردم خوب بابل و هواداران تیم نشدیم. شاید باور نکنید اما در دو بازی آخر فشار شب اول قبر را احساس کردم و به همین اندازه هم بازیکنان استرس داشتند.» 
او با اشاره به بازی آخر مقابل شمس‌آذر قزوین این طور می‌گوید: «ما یکی از بدترین بازی‌های‌مان را بخصوص در نیمه دوم انجام دادیم و شمس آذر شایسته پیروزی بود. در این بازی هم مثل اکثر بازی‌هایمان چند بازیکن نداشتیم و برای دقایقی نگران بودم که یک وقت بازی از دست‌مان خارج نشود. البته اینها بهانه است و ما بد بازی کردیم. اما خدا را شکر دشمن شاد نشدیم، چون خیلی‌ها منتظر نتیجه نگرفتن من بودند.» 
قربانی اما برای ماندن شرط دارد: «ببینید در‌ شأن من نیست که برای نیفتادن کار کنم. الان هم باید تفکرات در تیم تغییر و به نوعی شخم بخورد. اگر دیدگاه و نگرش باشگاه برای صعود باشد و بر همین اساس هم بازیکن بگیرند دوست دارم که بمانم. اما اگر مثل سال‌های اخیر باشد بعید می‌دانم. به هرحال همه اینها در جلسه با مدیریت باشگاه مشخص خواهد شد.» 
او ملوان و مس را شایسته صعود به لیگ برتر می‌داند: «ببینید هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید. در فوتبال دنیا هر تیم سرمایه‌گذاری‌اش اصولی بوده نتیجه گرفته است. ملوان فصل قبل یازدهم شد اما امسال با برنامه‌ریزی خوب و دقیق قهرمان شدند. مس کرمان هم همین طور که به مازیار و فرزاد تبریک می‌گویم. البته غیر از این دو تیم باید به خیبر خرم‌آباد هم اشاره کرد که شایسته صعود بودند.» 
اما نظر کاپیتان سابق استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی: «به نظرم باید نگاه منطقی داشت. فراموش نکنیم که فرهاد بعد از سال‌ها استقلال را با شایستگی به قهرمانی رساند. الان هم مربیگری در امارات افتخار بزرگی به حساب می‌آید. با این که به هواداران حق می‌دهم اما جای فرهاد نیستم و شاید اگر من هم بودم این تصمیم را می‌گرفتم.»
 

Page Generated in 0.0043 sec