printlogo


کد خبر: 248035تاریخ: 1401/3/19 00:00
سوژه

آبشک: منتظرم تکلیف سرمربی فولاد مشخص شود
محمد آبشک هافبک فولاد درباره عملکرد تیمش در فصل گذشته می‌گوید: «ما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، هر چند که فکر می‌کنم اگر در بعضی از بازی‌ها ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، حتی رتبه سوم را هم به دست می‌آوردیم. با این حال قهرمان سوپرجام شدیم و در آسیا هم با نتایجی خوب از گروه‌مان صعود کردیم تا فصل خوبی برای فولاد رقم بخورد.»
آبشک در واکنش به اینکه برخی معتقدند در زمین مسابقه با خشونت زیاد بازی می‌کند این طور می‌گوید: «من حتی وقتی در محل خودمان یا در کوچه هم بازی کنم دنبال محکم بازی کردن هستم. به هر حال هر بازیکنی خصوصیات خودش را دارد و من هم با توجه به پستی که در آن بازی می‌کنم دوست دارم فوتبال محکمی را به نمایش بگذارم، ولی دنبال خشونت نیستم یا اینکه بخواهم عمدی بازیکن دیگری را مصدوم کنم. البته در زمین مسابقه گاهی اوقات جر و بحث و درگیری به وجود می‌آید که آن هم طبیعی است.» ماندن او در فولاد بستگی به سرمربی فصل آینده این تیم دارد: «قرارداد من تمام شده است و بازیکن آزاد هستم. چند پیشنهاد دارم، اما فعلاً منتظرم تا تکلیف سرمربی فولاد برای فصل بعد مشخص شود. سعی می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.»
 
 
شایعه جدیدسپاهان دنبال جواد نکونام
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بعد از دو سال حضور در این تیم، سرانجام از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و این باشگاه هم اعلام کرده که پروسه انتخاب جانشین این مربی، با سرعت در حال پیگیری است. گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرمربی جدید سپاهان مطرح شده است، ولی در اصفهان این شایعه مطرح شد که مدیران این باشگاه در حال مذاکره با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان هستند. در مورد نیمکت مربیگری سپاهان چند گزینه داخلی و خارجی هم مطرح است و باید دید در نهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید خواهند گرفت.
 

Page Generated in 0.0060 sec