printlogo


کد خبر: 248034تاریخ: 1401/3/19 00:00
سرمربی خارجی به درد تیم‌های اصلی نمی‌خورد
پرویز برومند: هیچ کس به توانایی‌های نکونام شک ندارد

پرویز برومند دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان گزینه‌های داخلی را برای جانشینی مجیدی به گزینه‌های خارجی ترجیح می‌دهد و معتقد است که با حفظ بازیکنان اصلی تیم و تقویت در دو پست می‌توان روند قهرمانی‌ها را در فصل‌های آینده ادامه داد.
 
مجیدی از استقلال جدا شد، نظرتان در این مورد چیست؟
    این یک تصمیم شخصی است و فرهاد حق داشت که در مورد آینده و برای پیشرفتش این تصمیم را بگیرد. امیدوارم در تیم جدیدش هم موفق باشد. اگر بتواند در این تیم هم قهرمان شود بسیار اتفاق جالبی خواهد بود.
 نکونام یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت استقلال به شمار می‌رود، در این مقطع سرمربی داخلی را ترجیح می‌‎‌دهید یا خارجی؟
    در بین سرمربیان ایرانی هیچ کس به توانایی‌های جواد نکونام تردیدی ندارد. 
به شخصه اصلاً با سرمربیان خارجی برای تیم‌های لیگ برتری موافق نیستم. مربی خارجی را فقط باید در رده‌های پایه به کار گرفت و از تجربیات آنها برای پیشرفت بازیکنان جوان استفاده کرد.
چه پست‌هایی در تیم برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد؟
    اول از همه باید با بازیکنان اصلی تیم فصل گذشته تمدید کنند و آنها را در تیم نگه دارند. بعد از آن به نظر من با به خدمت گرفتن یک مهاجم تمام کننده و یک بازیکن بازیساز تیم بسیار خوبی خواهیم داشت و می‌توانیم قهرمانی را دوباره تکرار کنیم.
تیم امید ایران از رقابت‌های آسیایی کنار رفت، شما سابقه حضور در تیم امیدها را دارید دلیل این ناکامی را چه می‌دانید؟
    بله واقعاً تأسف خوردم که چرا بچه‌ها در دو بازی قبلی عملکردی مشابه با بازی با ازبکستان نداشتند. اگر مثل بازی با ازبکستان نمایش خوبی از خود نشان می‌دادیم قطعاً از گروه صعود می‌کردیم. واقعاً زیبا نیست که در گروهی که چنین تیم‌هایی حضور دارند ما در رده سوم قرار بگیریم و صعود نکنیم. همیشه بهترین تیم‌ها را در رده امید داشتیم و همیشه کمترین امکانات سهم این تیم شده است. تیم بدون امکانات انگیزه کافی برای موفقیت را ندارد و امسال هم دلیل ناکامی فقط و فقط بی‌انگیزه بودن بچه‌ها بود.
 

Page Generated in 0.0053 sec