printlogo


کد خبر: 248030تاریخ: 1401/3/19 00:00
دست‌خط منتسب به نکونام در فضای مجازی
شیطنت با انتشار لیست خروجی!

 مهدیه دریابیگی 
 
سه‌شنبه شب در فضای مجازی خبرهایی بود که برای ساعت‌ها فضا را برای هواداران استقلال ملتهب کرد و آن قدر جو به هم ریخت که معلوم نشد سر نخ ماجرا چیست. انتشار لیستی با دست‌خط کج و معوج (منتسب به نکونام و با امضای این مربی) که یکسری اسامی را به‌عنوان لیست خروجی ذکر کرده بود عامل به هم ریختگی هواداران استقلال شد؛ دلیلش هم این بود که در وهله اول هوادار نمی‌دانست این لیست حقیقی است یا حاصل شیطنت افرادی که بیش از پیش قصد دارند جو تیم را به هم بریزند و دلیل دیگر آن هم خط قرمز کشیدن سرمربی جدید استقلال روی نام وریا غفوری بود که به‌عنوان کاپیتان این تیم محبوبیت خاصی بین هواداران دارد.
 از وقتی که این لیست دست به دست شد موجی از نارضایتی در بین هواداران به وجود آمد و می‌خواستند بدانند دلیل این کار نکونام چیست و چرا هنوز نیامده برای وریا غفوری شمشیر را از رو بسته است؟! نکته دیگری که آتش این ماجرا را بیشتر می‌کرد این بود که لیدرهای باشگاه استقلال با انتشار عکس جواد نکونام در پست شخصی خود آمدن این مربی را تبریک گفتند. تبریک افرادی که همیشه نزدیک باشگاه استقلال حضور دارند می‌توانست به منزله تمام شدن مذاکرات استقلال با سرمربی جدید باشد؛ اما بعد از دقایقی هیاهو، لیدرهای استقلال همه با هم به طور همزمان استوری تبریک خود را پاک کردند. این بار پاک کردن این استوری حس کنجکاوی هواداران را بیشتر کرد و همچنان این انتظار برای رسیدن به حقیقت ماجرا ادامه داشت. این روزها اما مسئولان باشگاه استقلال با سکوت نسبت به تمامی اتفاقات پیش آمده جو ملتهب مابین هواداران استقلال را بیشتر می‌کنند.
 اما لیست لو رفته در فضای مجازی (ما این لیست لو رفته را تأیید نمی‌کنیم و هدفم‌مان فقط واکاوی چرایی انتشار این لیست است) در دل خود نام کدام بازیکنان را داشت؟ 
این لیست که بسیار بد خط هم نوشته شده بود نام شش بازیکن را در دل خود جا داده بود: «وریا غفوری، سعید مهری، ارسلان مطهری، رضا آذری، سیلوا و ابوالفضل جلالی در صورت جذب محمد نادری.» هر چند که عوامل منتشرکننده لیست سعی کردند خیلی سریع این لیست را از دسترس خارج کنند اما تعدادی از هواداران استقلال که این روزها به‌صورت سفت و سخت دنبال مسائل مربوط به باشگاه هستند این لیست را سیو کرده و دست به دست می‌چرخاندند! 
در میان هیاهوی به پا شده در خصوص لیستی که به نظر حقیقی نبود و با شیطنت خاص منتشر شده بود، یک بار دیگر این خبر منتشر شد که نکونام در مذاکرات نهایی به نتیجه با استقلالی‌ها نرسیده و به استقلال نمی‌آید. این خبر موقعی رنگ و شکل حقیقی به خود می‌گرفت که مسئولان فولاد هم در فضای مجازی با استوری‌های خود به این نکته اشاره داشتند که نکونام در فولاد می‌ماند.
 این روزها هر چقدر فضای استقلال (با اینکه قهرمان لیگ برتر است) ملتهب بوده و هواداران سر درگم هستند، اما نایب قهرمان لیگ یعنی پرسپولیس با بازیکنان خوب و قدرتمندی قرارداد بسته‌ و همین نکته باعث خشم هواداران استقلال شده که این روزها خودشان را در این بازار داغ نقل و انتقالات تنها می‌بینند و اصرار دارند هر چه سریع‌تر مربی آنها انتخاب شود تا لیست خود را اعلام کند و آجورلو نیز شرایط جذب آنها را فراهم کند.  در کنار مسائل گفته شده اتمام قرارداد بازیکنانی که این روزها بین هواداران محبوبیت خاصی دارند نگرانی‌ها را بیشتر هم کرده است. در این هیاهویی که موجی از نارضایتی را بین هواداران استقلال به وجود آورده است، مدیران تیم استقلال هیچ واکنشی نشان نداده‌اند. خیلی‌ها معتقدند فرهاد در حق هوادارانی که پای او ایستادند کم‌لطفی کرد و با خداحافظی یکدفعه‌ای خود آنها را شوکه کرد و اجازه نداد آنها برای چند روزی شاد باشند!

Page Generated in 0.0062 sec