printlogo


کد خبر: 248029تاریخ: 1401/3/19 00:00
مربی ایتالیایی در راه بازگشت
قول شفاهی پین برای ماندن در استقلال

مدیران باشگاه استقلال در راستای حفظ سرمایه‌های این باشگاه برای فصل بعد مذاکراتی با گابریل داشتند که این مذاکرات بسیار مثبت پیش رفته است. 
در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره جدایی این مربی ایتالیایی به گوش رسید و حتی خبرهایی درباره تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب این مربی منتشر شد اما مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند پین را هر طور شده در استقلال حفظ کنند تا یکی از ارکان اصلی کادرفنی که فصل پیش نقشی کلیدی در موفقیت استقلال ایفا کرد، همچنان در این باشگاه باقی بماند. گفته می‌شود در مذاکراتی که میان مدیران باشگاه استقلال و مدیربرنامه‌های این مربی ایتالیایی انجام شده، پین قول داده فصل بعد نیز در کنار سرمربی جدید با استقلال همکاری کند. 
این قول بدان معنا است که مربی ایتالیایی فارغ از اینکه سرمربی استقلال چه کسی است، علاقه‌مند است با باشگاه استقلال به همکاری ادامه دهد. البته خبرهایی درباره بی‌میلی این مربی برای مربیگری در استقلال نیز در روزهای آغازین جدایی مجیدی به گوش رسید و حتی گفته شد که پین فقط دوست دارد به‌عنوان سرمربی با استقلال همکاری کند اما ظاهراً این اخبار اظهارات مربی ایتالیایی نیست و پین دوست دارد به فعالیت در باشگاه استقلال ادامه دهد. حتی خبرهایی درباره اینکه نام پین در میان دستیاران جواد نکونام نیز قرار دارد به گوش رسید. هرچند که هنوز نام سرمربی استقلال به طور رسمی اعلام نشده است.

Page Generated in 0.0041 sec