printlogo


کد خبر: 248028تاریخ: 1401/3/19 00:00
خبر

وعده مدیران استقلال به نکونام
دستت برای انتخاب همه نیمکت‌نشینان باز است
کادر مدیریتی باشگاه استقلال به‌شدت در تلاش است مدافع عنوان قهرمانی فصل آینده با قدرتی مضاعف به میدان برود و جدایی فرهاد مجیدی تأثیری روی عملکرد آنها نگذارد. استقلالی‌ها بخوبی می‌دانند در فصل بعدی از همان ابتدای کار عملکرد تیم با نتایجی که فرهاد مجیدی گرفت، قیاس می‌شود و همه می‌خواهند ببینند رکورد شکست‌ناپذیری که توسط فرهاد رقم زده شده تا چه زمان تداوم پیدا می‌کند. در چنین شرایطی جواد نکونام گزینه اول استقلالی‌ها برای سرمربیگری است و اگر قرار بر استفاده از مربی داخلی باشد، آنها ترجیح می‌دهند جواد نکونام زمام امور را در اختیار بگیرد. استقلالی‌ها برای اینکه انگیزه نکونام جهت پذیرفتن سمت سرمربیگری استقلال را افزایش بدهند، به او این قول را داده‌اند که اگر بیاید، برای انتخاب همه نیمکت‌نشینان اختیار تام دارد و می‌تواند از دستیاران خود گرفته تا حتی از اعضای دیگری که کادر مدیریت را روی نیمکت همراهی می‌کنند با اختیار تام انتخاب کند و با هر کسی که راحت‌تر است مشغول به کار شود.
 
 
استقلال تکلیف بازیکنانش را یکسره کرد
تا سرمربی جدید نیاید، رضایتنامه نمی‌دهیم
با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات شروع شده و استقلال نیز عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به‌دست آورده است اینکه بازیکنانش مورد توجه رقبا قرار بگیرند اصلاً چیز عجیبی نیست و تعداد زیادی از آبی‌پوشان حتی آنهایی که در فصل سپری شده نیمکت‌نشین بوده‌اند نیز حالا به لطف همین قهرمانی پیشنهادات خوبی دارند اما فعلاً نمی‌توانند به طور جدی روی این مسأله متمرکز شوند چون باشگاه سیاست ویژه‌ای را اتخاذ کرده است. براساس هماهنگی صورت گرفته میان مدیران استقلال قرار شده تا وقتی سرمربی جدید این تیم به‌صورت رسمی انتخاب نشده و فهرست بازیکنان را در اختیار نگرفته است برای هیچ کدام از نفرات کنونی رضایتنامه صادر نشود چون احتمال دارد سرمربی جدید روی آنها برای فصل آینده نظر داشته باشد و باشگاه نمی‌خواهد با دستان خودش تیم را ضعیف کند. طبق قول و قرارهای صورت گرفته مربی تازه‌نفس استقلال پس از معرفی رسمی، فهرست تمام بازیکنان را از باشگاه می‌گیرد و اسامی مهره‌هایی که تمایلی به کار کردن با آنها را ندارد در اختیار باشگاه می‌گذارد تا هر طور که مدیریت صلاح دانست برای صدور رضایتنامه‌شان تصمیم بگیرد البته در این میان چند بازیکن هم هستند که قرارداد‌شان تمام شده و دیگر به استقلال تعهدی ندارند. این نفرات هر لحظه می‌توانند تیم جدیدی انتخاب کنند اما به نظر می‌رسد آنها هم منتظر خواهند ماند تا تکلیف سرمربی جدید به طور کامل مشخص شود چون به هر حال نمی‌خواهند موقعیت حضور در استقلال را به همین راحتی از دست بدهند.
 
 
حفظ حرمت به احترام اسطوره
شایعه شکایت از آتیلا تکذیب شد
آتیلا حجازی که چند سال است در ترکیه زندگی می‌کند طی روزهای اخیر در تدارک مراسمی تحت عنوان جشن قهرمانی استقلال بوده و علاوه بر دعوت کردن از چهره‌های قدیمی این باشگاه می‌خواهد یک شرکت که خودش مدیریت آن را برعهده دارد نیز افتتاح کند. او برای تحقق این امر پلاکاردهای بزرگی را هم در قسمتی از شهر آلانیا نصب کرده و در کنار آرم شرکت تحت مدیریت خودش از لوگوی باشگاه استقلال نیز استفاده کرده است. همین مسأله موجب کنجکاوی گروهی از هواداران استقلال در فضای مجازی شد و آنها این سؤال را مطرح کرده‌اند که آیا باشگاه هم از چنین پروژه‌ای سود مالی می‌برد یا آتیلا بدون هماهنگی با استقلال از لوگوی آن استفاده می‌کند؟
البته مسئولان باشگاه استقلال ترجیح می‌دهند مسأله را دنبال نکنند و آن را خیلی مهم نمی‌دانند. یکی از دست اندرکاران استقلال در این رابطه صبح دیروز به همکار‌مان گفت: «آتیلا فرزند ناصرخان حجازی است. کسی که یکی از اسطوره‌های تکرار‌نشدنی تاریخ باشگاه استقلال تلقی می‌شود. حتی اگر فرزند ناصرخان بابت استفاده از لوگوی استقلال با باشگاه هماهنگ نکرده باشد باز هم قرار نیست پیگیری قانونی انجام بدهیم چون خانواده حجازی برای ما فوق‌العاده محترم هستند. خود آقای آجورلو رابطه بسیار خوبی با حجازی عزیز داشت و اصلاً چنین حرکاتی با بزرگان باشگاه در قاموس ایشان نمی‌گنجد. برای آتیلا حجازی آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم همه سرمایه‌های استقلال بتوانند به ما کمک کنند.»
 

 


Page Generated in 0.0053 sec