printlogo


کد خبر: 248026تاریخ: 1401/3/19 00:00
خبر

 ‌یونایتد به‌دنبال باستونی
منچستریونایتد درباره اوضاع الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی پرس‌وجو کرده است. تاتنهام هم به جذب این بازیکن 23ساله علاقه بسیاری دارد و شاید دست بالا را در خرید او داشته باشد، چرا که آنتونیو کونته با این بازیکن رابطه خوبی دارد و این تیم هم به لیگ قهرمانان راه یافته است. در هر حال، اینتر حاضر است او را با قیمت 50 میلیون پوند بفروشد.
 
لیورپول 85 میلیون پوند برای نونز می‌پردازد
لیورپول داروین نونز را به‌عنوان خرید بزرگ بعدی خود در نظر گرفته است. او احتمالاً جانشین سادیو مانه می‌شود. لیورپول حاضر است رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند و 85 میلیون پوند برای او بپردازد. این مهاجم اروگوئه‌ای را باشگاه‌های بسیاری می‌خواهند. منچستر یونایتد و بایرن مونیخ هم این بازیکن 22ساله را زیر نظر گرفته‌اند.
 
بارسا علاقه‌مند به مورنو
جرارد مورنو، مهاجم ویارئال زیر نظر بارسلونا قرار دارد. در قرارداد این بازیکن 30ساله، مبلغ فسخ آن 100 میلیون یورو درج شده است، اما ویارئال حاضر است با دریافت 40 میلیون یورو هم او را به فروش برساند. بارسا در صورتی که نتواند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ بخرد، به سراغ این بازیکن خواهد رفت.
 
یوونتوس: براردی به جای دی‌ماریا
یوونتوس توجه خود را معطوف دومنیکو براردی کرده است. این ستاره تیم ملی ایتالیا ممکن است جانشین آنخل دی‌ماریا در لیست خرید یوونتوس شود. دی‌ماریا زیر نظر بارسلونا قرار گرفته و شاید به این تیم برود. این بازیکن آرژانتینی پس از آنکه پاری سن ژرمن را به‌صورت آزاد ترک کرد، بسیار به یووه نزدیک شده بود. اما بارسلونا وارد عمل شده و دی‌ماریا را می‌خواهد. به این ترتیب یوونتوس به سراغ براردی می‌رود.
 
بیسوما راهی آرسنال می‌شود
ایو بیسوما در تابستان به آرسنال خواهد پیوست. این بازیکن برایتون فصلی درخشان را پشت سر گذاشته و باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند. اما به نظر می‌رسد که مقصد او از همین حالا مشخص است.
 
والنسیا هافبک اینتر 
را جذب می‌کند
والنسیا در تابستان به‌دنبال جذب یک هافبک خواهد بود. جنارو گتوزو از رؤسای باشگاه خواسته که ماتیاس وسینو را جذب کنند. قرارداد این بازیکن اروگوئه‌ای با اینتر در روزهای پیش رو به پایان می‌رسد و او به‌صورت آزاد می‌تواند به والنسیا برود.
 
سائول از چلسی جدا شد
انتقال قرضی سائول به چلسی نتیجه چندانی نداشت و این هافبک در شبکه‌های اجتماعی گفته که از چلسی جدا خواهد شد. او در لندن چند بار مصدوم شد. این بازیکن در هر حال از چلسی و طرفدارانش تشکر کرده است.
 
توافق ناپولی با دلوفئو
ناپولی با جرارد دلوفئو به توافق رسیده است. او حالا منتظر انتقال قطعی‌اش از اودینزه به ناپولی است. این بازیکن 28 ساله اسپانیایی در تیم اودینزه یکی از آماده‌ترین بازیکنان سری آ ایتالیا بود و13 گل زد و پنج پاس گل به ثمر رساند.
 

 


Page Generated in 0.0046 sec