printlogo


کد خبر: 248013تاریخ: 1401/3/19 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 با تمام وجودم تیم استقلال را دوست دارم. اما امسال استقلال تمام شد چون جواد نکونام نمی‌تواند همانند فرهاد مجیدی تیم استقلال را به قهرمانی برساند.
هاشمی از اهواز
 
بالاخره تیم سوم حریف تیم ملی هم در جام جهانی قطر مشخص شد؛ آن‌هم تیم پرقدرت ولز با داشتن بازیکن صاحبنامی چون گرت بیل. قطعاً ولز از امریکا و انگلیس هم قوی‌تر است. هر چند اسکوچیچ به راحتی توانست در انتخابی جام جهانی، حریفان را شکست داده و سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند اما حضور در جام جهانی متفاوت است و دیگر نمی‌تواند همانند بازی‌های آسیایی در اندیشه این باشد که در ثانیه‌های آخر با دو گل حریفان را شکست بدهد! بلکه او باید از همین حالا به فکر بازی‌های تدارکاتی بیشتر با حریفان مقتدر باشد.
کیوان از تهران
 
خیلی خوشحالم از اینکه تیم فوتبال بانوان خاتون بم با قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر توانست سهمیه حضور در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و شاگردان جعفری در شهریورماه باید در مقابل رقبای آسیایی خود به میدان بروند.
نجفی از کرمان
 
آقای مجیدی سرمربی تیم اتحاد امارات شده است و قطعاً همه استقلالی‌ها هم از بستن این قرارداد خوشحال هستند، در حالی که تیم اتحاد در امارات تیمی است شبیه تیم فجر سپاسی و مسجد سلیمان در لیگ برتر.
مجیدی از تهران
 
یکی نیست به این مسئولان تیم سپاهان بگوید مگر دانیال برای شما مجانی بازی کرد!؟ یا اینکه تیم سپاهان با مغانلو مفت قرارداد بست! کسی انتقاد کرد!؟ چرا بیخودی قراردادها را چک می‌کنید و از خریدهای پرسپولیس انتقاد می‌کنید!؟
ایمانی از تهران

 


Page Generated in 0.0056 sec