printlogo


کد خبر: 248011تاریخ: 1401/3/18 00:00
طنزیم
نه به مربی فرانسوی

هومن جعفری
 
به گزارش خبرنگار اختصاصی ستون طنزیم از پاریس، باشگاه متمول پاریسی این روزها با بحران مربی مواجه شده. بعد از جدایی ناگهانی پوچیتنیو که تیم را قهرمان کرده بود، مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نمی‌دانند دقیقاً باید چه گلی به سرشان بگیرند!
شایعه شده بود که مدیر باشگاه شخصاً با زیدان شاگرد سابق خودش بسته ولی هواداران باشگاه با هشتگ #مربی-خارجی خواستار  بازگشت آنچلوتی و مذاکره با او شده‌اند. این در حالی است که خبرنگاران نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به آنچلوتی خوشبین نیستند و اعتقاد دارند که او با مذاکره با این تیم، قصد تمدید قرارداد چرب‌تر با رئال را دارد!
از سوی دیگر هواداران افراطی‌تر پاریسی با شعار
 #نه به مربی-فرانسوی زیدان را تهدید کرده‌اند که اگر پایش را به این تیم بگذارد، بیچاره‌اش می‌کنند.
از الان شعارهای ضد زیدان طراحی و آماده شده است و حتی خبر رسیده که بنرهایی نیز علیه او به زیر چاپ رفته که بزودی دور و بر باشگاه آویزان می‌گردد! منابع خبری آگاه از گرخیدن زیدان و پشیمانی احتمالی‌اش از پیوستن به این تیم خبر می‌دهند؛  اگرچه مشاوران باشگاه نیز مشغول تقویت روحیه او هستند. مطابق آخرین اخبار بزودی تکلیف نیمکت این تیم مشخص می‌شود. این درحالی است که هواداران این تیم قدیمی و ریشه‌دار دیگر به قهرمانی در لیگ فرانسه دل نمی‌بندند و دنبال قهرمانی قاره‌ای هستند.

Page Generated in 0.0062 sec