printlogo


کد خبر: 248008تاریخ: 1401/3/18 00:00
اتفاقات باور نکردنی در بازی اتریش و دانمارک
چاله عجیب در چمن ورزشگاه وین

بازی دوشنبه‌شب اتریش و دانمارک تبدیل به یک رسوایی برای برگزارکنندگان اتریشی شد. این بازی که در چهارچوب مسابقات لیگ ملت‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شد، با یک ساعت و نیم آغاز شد. برق ورزشگاه ارنست هاپل، یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های وین رفته بود و داور نور را برای شروع بازی کافی نمی‌دانست.
تماشاگران به طعنه نور گوشی‌های موبایل‌شان را روشن کرده بودند تا با چراغ قوه موبایل‌شان زمین را روشن کنند. سرانجام مشکل برق درست شد و بازی با 90 دقیقه تأخیر در حالی شروع شد که نیمی از تماشاگران ورزشگاه را ترک کرده بودند.
البته این تنها حاشیه بازی نبود. در پایان بازی تصویری از یک چاله در چمن ورزشگاه منتشر شد که به‌شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
ظاهراً این چاله که حدود نیم متر عمق دارد، در پایان بازی و در زمانی که بازیکنان در وسط زمین با هم دست می‌دادند، توجه آنها را جلب کرد. برخی نظیر اسکوف اولسن از عمق این چاله کاملاً شگفت‌زده شده بودند و حالا خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که دلیل وجود چنین چاله عجیبی درون زمین چه بوده است.
بد نیست بدانید در این بازی دانمارک با نتیجه دو بر یک پیروز شد و اتریش مغلوب شد اما اتفاقات عجیب ورزشگاه بیش از نتیجه بازی مورد توجه قرار گرفت. در حقیقت طبیعی است که گاهی بخشی از چمن کنده شود اما این که چاله‌ای به این عمق در آن وجود داشته باشد، به‌شدت خطرناک است چرا که ممکن است باعث مصدومیت شدید برای بازیکنان شود.
در حال حاضر فدراسیون فوتبال اتریش تحقیقات را در مورد اتفاقات بازی آغاز کرده است هر چند که آنها تصور می‌کنند بارش باران شدید در شب قبلش دلیل ایجاد چنین چاله عجیبی درون چمن بوده است.

Page Generated in 0.0052 sec