printlogo


کد خبر: 248006تاریخ: 1401/3/18 00:00
آنچلوتی در تعطیلات

با پایان فصل باشگاهی در فوتبال اروپا، اکنون تعطیلات آغاز شده است و مربی‌ها و برخی از بازیکنانی که درگیر اردو‌های ملی نیستند، به تعطیلات رفته‌اند تا خستگی این فصل را در کرده و اوقات خوشی را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که فصلی رؤیایی را در این تیم پشت سر گذاشت، اکنون در پایان فصل به کشور خود یعنی ایتالیا رفته است تا تعطیلات خود را آنجا سپری کند. کارلو آنچلوتی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است: «ایتالیا چقدر زیبا است» و بدین ترتیب به تعریف و تمجید از طبیعت ایتالیا و ساحلی که رفته ، پرداخته است.
ماریان بارنا مک کلی، همسر کارلو آنچلوتی اهل کشور کانادا است. او یک مشاور مالی است و آشنایی‌اش با کارلو آنچلوتی از سال 2011 میلادی اتفاق افتاد.
آنچلوتی در فصلی که گذشت به همراه رئال مادرید توانست قهرمان رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و بدین ترتیب یک فصل بی‌نظیر و رؤیایی را رقم بزند آن هم با ترکیبی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد به این موفقیت‌ها برسد. باید دید که عملکرد آنچلوتی با رئال مادرید در فصل آینده چگونه خواهد بود.

Page Generated in 0.0054 sec