printlogo


کد خبر: 247999تاریخ: 1401/3/18 00:00
اعتراض پرسپولیس به رأی کمیته انضباطی
تماشاگر نداشتیم، چرا باید محروم شویم؟

بعد از اعلام رأی کمیته انضباطی و محرومیت پرسپولیس از بازی با هوادار در دیدار مقابل تراکتور بسیاری از اعضای باشگاه نسبت به این رأی واکنش نشان داده و آن را بی‌عدالتی خواندند. دیروز هم محمد محمدی در یک گفت‌وگوی رادیویی در اعتراض به این رأی گفت: «داستان گنه کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری». گردن ما از مو هم باریک‌تر است اما وقتی که هواداران ما تخلفی انجام نداده‌اند، چرا باید پرسپولیس از حضور هواداران پرشور خود بی‌نصیب باشد؟ واقعاً دلیل این کار را نمی‌دانیم.
وی افزود:‌ به این رأی اعتراض کردیم، چرا که حق پرسپولیس پایمال شده است. می‌گویند امید عالیشاه تخلفی داشته، تمکین کردیم، ولی برای چه باید دیدار با تراکتور را بدون تماشاگر‌ برگزار کنیم؟ این کم لطفی است. به طور قطع اعتراض خواهیم کرد و امیدواریم این رأی در کمیته استیناف تغییر کند. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: به‌ عنوان یک مقام مسئول در پرسپولیس می‌گویم که این کم لطفی در حق هواداران است، چرا‌که هیچ مشکلی از سوی هواداران ما نبود. با توجه به شرایط بازی با تراکتور در تبریز باید حکمی صادر می‌شد و به طور قطع مشخص بود که امکان برگزاری بازی وجود نداشت و بازی باید ۳ بر صفر می‌شد. محمدی گفت:‌ می‌گویند سعید آقایی و امید عالیشاه تحت فشار بودند، درست؛ اما هواداران ما چه گناهی کردند؟ سنگ پرتاب کردند؟ چه کار کردند؟ کمیته انضباطی برای ما توضیح دهد که تماشاگران ما که  آن روز در ورزشگاه نبودند چرا باید محروم شوند؟ این اتفاق را پیش از این در دیدار با سپاهان هم تجربه کردیم. آن اتفاق هم به ما ارتباطی نداشت. هوادار ما اصلاً نبود چرا باید از میزبانی در تهران محروم شویم؟ وی گفت: اعتراض‌مان را هم نسبت به رأی کمیته انضباطی اعلام کردیم و امیدوارم که در استیناف مورد تجدیدنظر قرار بگیرد و رأی برگردد.
در بخشی از رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است که با توجه به تخلفات تماشاگران ۲ تیم در سال ۹۸ و به منظور جلوگیری از تکرار تخلفات، بازی دو تیم در فصل آینده بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. محمدی در این خصوص توضیح داد: قانون که عطف به ماسبق ندارد. اگر آن موقع تخلفی صورت گرفته چرا همان موقع رسیدگی نشده؟
 
 

Page Generated in 0.0058 sec