printlogo


کد خبر: 247998تاریخ: 1401/3/18 00:00
خبر

یحیی دو بازی محروم شد
بر اساس اعلام کمیته انضباطى به دلیل تخلف یحیی گل‌محمدی در بازی دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس از سری رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر مبنى بر ورود به زمین بعد از پایان مسابقه و رفتار غیرورزشی در قبال داور که منتهی به تحریک تماشاگران شد، سرمربی تیم پرسپولیس به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت قطعیت دو جلسه محرومیت تعلیقی وی نیز به اجرا درخواهد آمد، که این رأی قابل تجدید نظر است. همچنین باشگاه پرسپولیس به خاطر توهین از سوی تماشاگرانش به داور مسابقه باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
پرسپولیس دنبال دو بازیکن پیکان
پرسپولیس علاوه بر بازیکنان نامداری که در لیست جذب خود دارد، به دنبال جذب برخی بازیکنان جوان است تا به نوعی برای پشتوانه‌سازی اقدام کند. در همین خصوص باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب دو بازیکن جوان تیم پیکان است. امیر جعفری و عرفان شهریاری دو بازیکن جوان پیکان هستند که باشگاه پرسپولیس مترصد در اختیار گرفتن آنهاست و در همین رابطه مذاکراتی هم صورت گرفته است. البته از آنجایی که این بازیکنان تحت قرارداد باشگاه پیکان هستند باید دید که این باشگاه راضی به از دست دادن این دو بازیکن خواهد شد.
 
پرسپولیس صدرنشین شد!
در رنکینگ جدید سایت دیتابیس فوتبال، باشگاه پرسپولیس علی‌رغم از دست دادن قهرمانی لیگ برتر با کسب 1604 امتیاز در رده نخست فوتبال ایران ماند و در آسیا نیز همچنان در رده پنجم قرار گرفت. شاگردان گل‌محمدی در جهان هم در رده 121 جهان قرار گرفتند.
 
یحیی زمان جلسه را مشخص می‌کند
محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه نشست مهم یحیی گل‌محمدی و رضا درویش برگزار شده یا نه، ‌گفت: این جلسه هنوز برگزار نشده است و به محض اینکه گل‌محمدی آمادگی داشته باشد این جلسه را برگزار خواهیم کرد. فعلاً کارها براساس درخواست کادر فنی پیش می‌رود.
 
 

Page Generated in 0.0053 sec