printlogo


کد خبر: 247996تاریخ: 1401/3/18 00:00
کارگر: به یحیی نمره قبولی نمی‌دهم اما انصافاً دستش هم خالی بود
کتانی‌ام را واکس بزنم بهتر از تمیروف بازی می‌کنم

مسعود قراگزلو
 
عباس کارگر پیستون راست سرعتی پرسپولیس که سرعت و توانایی‌اش در کارهای هجومی در یاد و خاطره هواداران قدیمی پرسپولیس مانده است در رابطه با پرسپولیس و کسب عنوان نایب قهرمانی‌اش به اظهارنظر می‌پردازد و از ضعف این تیم در امر یارگیری می‌گوید.
   
در رابطه با خریدهای جدید پرسپولیس چه نظری دارید؟
  پرسپولیس بر خلاف فصل قبل برای لیگ آتی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیاست که واقعاً زمانی که در پرسپولیس بود یکی از ستون‌های تیم بود و نقش غیر قابل انکاری در پیروزی و قهرمانی‌های پرسپولیس داشت، از همین رو از بازگشت بیرانوند خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این دروازه‌بان باز هم روزهای خوبش را در پرسپولس تکرار کند. در رابطه با خریدهای دیگر نظیر بازیکنانی چون سروش و دانیال اسماعیلی‌فر و سجاد شهباز‌زاده هم نظرم مثبت است چون این بازیکنان در تیم‌هایی که بازی کرده‌اند توانایی فنی خودشان را نشان داده‌اند. در خصوص‌ پورعلی گنجی هم باید بگویم او را یکی از بهترین مدافعان ایران می‌دانم که سابقه خوبی در ایران و تیم‌های خارجی داشته اما حالا که عمل جراحی کرده در رابطه با او باید کمی با احتیاط صحبت کرد، با وجود این معتقدم ‌پورعلی گنجی بازیکن بزرگی است و حتماً با تجربه موفقی که از بازی در جام جهانی و جام ملت‌ها و چند تیم خارجی داشته در صورت آمادگی می‌تواند در خط دفاعی برای پرسپولیس به خوبی ایفای نقش کند و یکی از ستون‌های خط دفاعی باشد.
در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل تراکتور که با محرومیت چند جلسه‌ای چند بازیکن پرسپولیس و جریمه‌های نقدی همراه بود چه نظری دارید؟
  همه دیدند که عده‌ای تماشاگرنما در بازی پرسپولیس مقابل تراکتور چه اتفاقات تلخی را رقم زدند. البته این موضوع شامل حال همه هواداران حاضر نمی‌شد و فقط گروهی تماشاگرنما سنگ‌پرانی کرده و آن اتفاقات تلخ را رقم زدند، به همین دلیل اصلاً نمی‌شد حکمی جز نتیجه سه بر صفر را برای تراکتور رقم زد و من فکر می‌کنم حکم جریمه نقدی برای چند بازیکن پرسپولیس و محرومیت آنها واقعاً عادلانه و منصفانه نبود چون آنها در شرایط بسیار سخت و خطرناکی قرار داشتند و خدا رحم کرد که از آن معرکه جان سالم به در بردند.
در رابطه با ماندن یا جدایی یحیی چه نظری دارید؟
  یحیی مربی خوبی است اما در فصلی که سپری شد تیم پرسپولیس پرنوسان کار کرد، به همین دلیل من به لحاظ کلی به یحیی نمره قبولی نمی‌دهم اما وقتی همه جوانب را در نظر می‌گیرم به این نکته مهم می‌رسم که یحیی واقعاً دستش به لحاظ کلی خالی بود و بازیکنان خوبی را در اختیار نداشت و اصلاً بدون بازیکن هم مربی ابزار لازم را ندارد و نمی‌تواند برنامه‌هایش را پیش ببرد، معضلی که خود یحیی با آن مواجه بود و هر چه تلاش کرد در واقع نتوانست مقام قهرمانی را تکرار کند. ما هم درون تیم نبودیم که خیلی کارشناسی نظر بدهیم و بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.
قبول دارید که بازیکنان خارجی خیلی بدی جذب پرسپولیس شدند؟
  من واقعاً نمی‌دانم بازیکنان خارجی پرسپولیس با چه معیاری جذب شدند. دو مدافع تاجیک پرسپولیس یک ریال هم نمی‌ارزیدند و تمیروف هم اصلاً بازیکن خوبی نبود و باور کنید اگر خود من با این سن و سال کفش‌هایم را واکس بزنم و به زمین بروم بهتر از تمیروف بازی می‌کنم؛ بازیکنی که هیچ توانایی ندارد و نمی‌تواند خوب کار کند.

 


Page Generated in 0.0048 sec