printlogo


کد خبر: 247995تاریخ: 1401/3/18 00:00
نقل و انتقالات

یحیی چند بازیکن را کنار می‌گذارد؟
باشگاه پرسپولیس در شرایطی لیست‌های مازاد منتشره در برخی رسانه‌ها را تکذیب کرده که با توجه به جذب نفرات جدید و نفراتی که مد نظر گل‌محمدی هستند، سرمربی پرسپولیس چاره‌ای ندارد تا یک لیست مازاد 7‌-6 نفره فراهم کند یا حداقل اینکه با توجه به پایان یافتن قرارداد برخی بازیکنان قرارداد آنها را تمدید نکند.
پرسپولیس تاکنون مرتضی پورعلی ‌گنجی و علیرضا بیرانوند را به ‌خدمت گرفته و مذاکرات مثبتی با دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده انجام داده است. همچنین میلاد زکی‌پور بازیکنی است که بشدت مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد. با این حساب در صورتی ‌که مراحل انتقال این 6 بازیکن انجام شود، از بین 10 بازیکن تحت قرارداد و 10 بازیکن تمدیدی، 6 نفر باید در فهرست خروج قرار بگیرند.
به نظر می‌رسد این معادله با جدایی 1. لک/گوهری، 2. فرجی/ابراهیمی، 3. رضاییان، 4. مهدی‌خانی، 5. آل‌کثیر/پاکدل و 6. آقایی/شجاعی قابل حل باشد و با عدم تمدید قرارداد بازیکنی نظیر رضا اسدی، امکان جذب بازیکنان بیشتر هم خواهد بود. همچنین یحیی باید در مورد سیدجلال حسینی تصمیم‌گیری کند.
 
 
سجاد جدی شد اما دانیال و زکی‌پور نهایی نشد
دیروز احتمال حضور سجاد شهباززاده در پرسپولیس جدی‌تر شد و گفته شد این بازیکن با پرسپولیس به توافق نهایی دست یافته است اما در باشگاه پرسپولیس هیچ‌کس حاضر نیست در این خصوص صحبت کند.
دیروز عصر همچنین خبر آمد قرارداد میلاد زکی‌پور با پرسپولیس نهایی شده اما باشگاه پرسپولیس این مسأله را تکذیب کرد. با این حال به احتمال زیاد این بازیکن ظرف روزهای آینده پرسپولیسی می‌شود. در اتفاقی جالب توجه دیروز برادر زکی‌پور عکس این بازیکن با پیراهن استقلال که روی شیشه مغازه‌اش نصب شده بود را پاره کرد! البته هواداران پرسپولیس با توجه به استوری و مصاحبه‌های زکی‌پور نسبت به جذب او انتقادهای صریحی دارند و مخالف جذب او هستند.
دیروز همچنین عکس‌های ساختگی دانیال اسماعیلی‌فر با پیراهن پرسپولیس در فضای مجازی دست به دست می‌شد اما قرارداد او هم نهایی نشد، هر چند گفته می‌شود انتقال این بازیکن و سروش رفیعی از سپاهان به پرسپولیس نهایی شده است.
 
یحیی، پین را نمی‌خواهد
یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر که باشگاه پرسپولیس خواهان جذب گابریل پین شده و در این‌باره پبگیری‌هایی داشته گفت: «ما هم این موضوع را در رسانه‌ها خوانده‌ایم. شخص آقای گل‌محمدی درخواستی در این زمینه نداشته و باشگاه هم برای جذب این مربی مذاکره‌ای انجام نداده است.»
گفتنی است در خبرها آمده بود که پین و یامگا با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده‌اند. این خبر بعد از آن منتشر شد که مدیر برنامه‌های پین و یامگا عکسی از داخل باشگاه پرسپولیس را در استوری پیج خود به اشتراک گذاشت.

 


Page Generated in 0.0049 sec