printlogo


کد خبر: 247985تاریخ: 1401/3/18 00:00
ستاره سابق اورتون در تمرین تیم ملی
بالاخره حسینی پنالتی طارمی را گرفت

تیم ملی روزهای مهمی را در اردوی دوحه پشت سر می‌گذارد. با وجود اینکه بازی‌های تدارکاتی بسیاری لغو شده و برخلاف سایر تیم‌های آسیایی نظیر ژاپن، عربستان و کره‌جنوبی، ایران دیداری را برگزار نکرده، ملی‌پوشان روحیه خود را حفظ کرده و سعی دارند زیر نظر اسکوچیچ به بهترین شکل ممکن آماده شوند. 
به همین دلیل تمرین تیم ملی نیز برگزار شد که نکته‌های آن را می‌خوانید.
 
اسکوچیچ مثل اسپند
تمرین تیم ملی متفاوت‌تر از روزهای قبل بود. بخصوص برای دراگان اسکوچیچ که مثل اسپند بالا و پایین می‌پرید و مدام به اینطرف و آنطرف می‌دوید. او نکته‌ها را مدام به بازیکنان توضیح می‌داد و گاهی مثل کارلوس کی‌روش عصبانی می‌شد. او به هر دلیلی می‌خواست بازیکنان خواسته‌هایش را در زمین پیاده کنند و به همین دلیل از راهکارهای مختلف استفاده کرد.
 
آمادگی دروازه‌بان‌ها
در پایان تمرین، مثل روزهای قبل برخی از بازیکنان برای دروازه‌بان‌ها کری خوانده و به آنها پنالتی زدند. دروازه‌بان‌ها اما با آمادگی کامل مقابل ضربه‌ها ایستادند و بالاخره حسین حسینی توانست پنالتی مهدی طارمی را بگیرد. این نخستین باری بود که طارمی در اردوی دوحه، پنالتی خود را از دست داد. ضمن اینکه اللهیار صیادمنش هم به جمع پنالتی‌زن‌ها اضافه شده بود.
 
ضربات مهلک حاجی‌صفی
احسان حاجی‌صفی از جمله آماده‌ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است. او و علیرضا جهانبخش ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. آن هم در شرایطی که از آدمک به‌عنوان دیوار دفاعی استفاده کردند. حاجی‌صفی چند ضربه مهلک و زیبا به گوشه دروازه فرستاد و نشان داد در این بخش تخصص فراوانی دارد.
 
آنالیز ویژه، تا پاسی از شب
کادرفنی تیم ملی روزهای پرفشاری را تحمل می‌کند. دستیاران اسکوچیچ تمام تمرین تیم ملی را تصویربرداری می‌کنند و در پایان و تا پاسی از شب دور هم جمع می‌شوند و به آنالیز حرکات بازیکنان می‌پردازند. آنها قصد دارند به نقاط ضعف و قوت تیم ملی برسند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
 
اعتماد به نفس جوان‌ها
بازیکنان جوان تیم ملی با رفتاری که بزرگترهای تیم نشان دادند، اعتماد به نفس گرفته‌اند و این مسأله را می‌توان به وضوح در تمرین تیم ملی دید. بازیکنانی نظیر امیرحسین حسین‌زاده، مهدی حسینی و سعید صادقی از جمله بازیکنان جوانی بودند که در تمرین خودی نشان دادند و نظر اسکوچیچ را جلب کردند.
 
ستاره سابق استرالیا در تمرین ایران
تیم کیهیل، کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا و باشگاه اورتون، میهمان تمرین تیم ملی بود. او تمام تمرین را از نزدیک دید و خیلی از بازیکنان را می‌شناخت. 
از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش. انگار چند بازیکن جوان مثل مهدی ترابی، اللهیار صیادمنش و امیرحسین حسین‌زاده چشم کیهیل را به خود گرفتند چون ستاره سابق اورتون از دوست ایرانی‌اش مدام درباره آنها سؤال می‌پرسید.
 

Page Generated in 0.0050 sec