printlogo


کد خبر: 247983تاریخ: 1401/3/18 00:00
ترسی از بیل نداریم، مدافعان ما راحت مهارش می‌کنند
صیادمنش: دوست داشتم با اوکراین بازی کنیم

مصاحبه 
ناصر قراگزلو    
 
اللهیار صیادمنش؛همیشه خوش‌صحبت است و سعی کرده تا یک جورهایی منطقی حرف بزند. پس از صعود ولز به جام جهانی با او تماس گرفتیم تا نظرش را درباره آخرین همگروه ایران در این رقابت‌ها بپرسیم. اللهیار می‌گوید: «ترسی از گرت بیل نداریم، مدافعان ما به راحتی مهارش می کنند.»
 
ولز هم به‌عنوان آخرین حریف همگروهمان در جام جهانی مشخص شد. در این رابطه چه نظری داری؟
من در مصاحبه قبلی‌ام به شما گفته بودم که شخصاً دوست دارم با تیم ملی اوکراین همگروه شویم چون سبک بازی اوکراین را هجومی‌تر و این تیم را نسبت به تیم‌های اسکاتلند و ولز که تیم‌هایی فیزیکی هستند بهتر می‌دانم. از سوی دیگر در تیم ملی اوکراین به لحاظ بازی در لیگ این کشور دوستانی داشتم که تمایل داشتم با آنها رودررو شوم اما به هر حال ولز،اوکراین را با گل به خودی شکست داد و همگروه ما شد.شخصاً بازی با ولز که تیم فیزیکی محسوب می‌شود را راحت‌تر از اوکراینی می‌دانم که تیمی تاکتیکی و هجومی است.
با این اوصاف و تعریفت از تیم ملی اوکراین چرا این تیم مغلوب ولز شد؟
فکر می‌کنم بازیکنان اوکراین در بازی با اسکاتلند خسته شدند و با خستگی به مصاف ولز رفتند.از نظر من اوکراین مستحق باخت به ولز نبود و با یک گل بخودی بازی را در حالی به تیم ولز واگذار کرد که چهار پنج موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.
اما شاید بعضی از فوتبالدوستان کشورمان بازی با تیمی که گرت بیل را دارد بیشتر بپسندند.
گرت بیل بازیکن بزرگی است اما فکر می‌کنم مدافعان و هافبک‌های ما می‌توانند از پس مهار بازیکنی مانند او بربیایند. از سوی دیگر ما با تیمی مانند انگلیس بازی داریم که به مراتب بازیکنان بزرگتر و پرستاره‌تری از ولز دارد و در چند کلمه باید بگویم که در جام جهانی بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند و به نوعی ویترین جهانی فوتبال پر از ستاره و بازیکنان بزرگ مانند گرت بیل است.ما هراسی از رویارویی با بازیکنی مانند او نداریم. مثلاً خود من به‌عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در فنرباغچه که بودم در جامی تحت عنوان جام آ.او.دی با تیم‌های بزرگ اروپایی و مقابل بازیکنان رئال مادرید و بایرن مونیخ و آ اس رم بازی کردم. اینها را گفتم که بگویم بازیکنان ما مقابل بازیکنان بزرگ دنیا بازی کرده‌اند و تیم ملی ایران هم به اندازه کافی بازیکن لژیونر و نامی و باتجربه دارد. به همین دلیل تیم ما و بازیکنانش هیچ هراسی از رویارویی با تیم‌ها و بازیکنان بزرگی مانند گرت بیل ندارد و حتماً با تدابیر مربیان و سایر مسائلی که لحاظ خواهد شد از هر نظر برای رویاررویی با تیم‌های بزرگ آماده هستیم.اطمینان داشته باشید که بهترین نمایش‌ها را از تیم ملی کشورمان و بازیکنانش شاهد خواهیم بود.
درباره با بازی مقابل الجزایر چه صحبتی داری؟
بازی با تیم الجزایر دیدار خوبی است و قطعاً ما از این بازی نهایت استفاده را خواهیم برد.
شرایط اردویی در قطر به چه شکلی پیش می‌رود؟
خدا را شکر تمرینات خوب و منسجمی داریم و تیم از هر نظر در شرایط مناسبی قرار دارد.حتماً نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم که از بازی فیفادی و اردویی که مد نظر داریم بهترین بهره را ببریم.
 

Page Generated in 0.0062 sec