printlogo


کد خبر: 247979تاریخ: 1401/3/18 00:00
سوژه

ادعای استقلالی‌ها: مهدی‌پور جایی نمی‌رود
استقلال بخوبی می‌داند برای تداوم موفقیت خود در فصل آینده جدا از یک انتخاب درست جهت روی کار آوردن سرمربی جدید، به حفظ بازیکنان کلیدی این فصل نیز نیاز مبرم دارد و تحت هیچ شرایطی نباید آنها را از دست بدهد چون برای به دست آوردن و پرورش آنها هزینه و زحمات زیادی متقبل شده است. یکی از بازیکنانی که در این فصل واقعاً کمک‌حال استقلال بود، مهدی مهدی‌پور است. مهره ملی‌پوشی که حالا انگیزه فراوانی هم از بابت حضور در جام جهانی پیدا کرده و البته شایعات زیادی نیز در مورد ارائه پیشنهاد توسط تیم‌های قطری و اماراتی به او مطرح شده است. البته مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند مهدی‌پور جایی نمی‌رود و حتماً فصل آینده نیز پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد ولی نکته اینجاست که اغلب این افراد تا همین چند روز قبل مدعی بودند فرهاد مجیدی حتماً فصل آینده هم سرمربی استقلال خواهد بود اما مجیدی بدون توجه به این صحبت‌ها تیم جدیدش را انتخاب کرد!
 
 قرارداد صادقی هنوز با استقلال نهایی نشده
 از عجایب لیگ برتر ایران این است که قهرمانش در حالی که باید در بهترین شرایط باشد و خودش را برای لیگ بعدی آماده کند، اما درست بی‌سامان‌ترین تیم حال حاضر لیگ است که سرمربی‌اش فردای قهرمانی گفت: «خداحافظ» و از استقلال جدا شد. فرهاد خیلی زود با یک تیم اماراتی هم قرارداد بست تا خیال همه از بازگشت احتمالی‌اش راحت شود. از وقتی هم که مجیدی رفته است خبر قرارداد بستن نکونام با استقلال بر سر زبان‌ها افتاده اما مسئولان باشگاه استقلال این خبر را نه تأیید می‌کنند و نه تکذیب. در چنین شرایطی و در حالی که تیم رقیب تاکنون با چهار بازیکن قرارداد بسته، هواداران استقلال به‌شدت ناراحت سرنوشت این تیم هستند و این دلهره را دارند که بازیکنان طراز اول که در لیگ قبلی خوش درخشیده‌اند از چنگ استقلال توسط حریفان بیرون بیایند. یکی از بازیکنانی که این روزها هواداران استقلال روی او حساسیت دارند و دلشان نمی‌خواهد استقلال او را از دست بدهد سعید صادقی است. اما این‌طور که گفته می‌شود توافق نهایی با این بازیکن منوط به آمدن مربی جدید است. این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی است.
 
فرهاد ترسید دوباره قهرمان نشود
محمد نوری: مجیدی پول را به استقلال ترجیح داد
محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال انتقادات تندی از فرهاد مجیدی مطرح کرده که بسیار جالب توجه است. این عضو فعال در کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال رفتار مجیدی را هرگز مناسب نمی‌داند و از سرمربی سابق آبی‌ها به‌شدت انتقاد می‌کند: «ماجرای استقلال با همه تیم‌ها فرق می‌کند. مجیدی را یک سال هواداران حمایت کردند. همه جوره حواشی را بستند تا بتواند کارش را انجام دهد. ما با حمایت هواداران قهرمان شدیم. فرهاد قبلاً در دوران بازیگری هم استقلال را رها کرد و رفت. این ذهنیت ایجاد شد که آن موقع جوان و بی‌تجربه بوده اما الان که باتجربه شده باید سنجیده‌تر عمل می‌کرد.» نوری معتقد است که مجیدی پول را به استقلال ترجیح داده است: «او بین پول و هواداران، پول را انتخاب کرد. مجیدی هیچ وقت پیشکسوتان را قبول نداشت و مشاوره نگرفت. مجیدی که از استراماچونی بالاتر نیست. استراماچونی هم در الغرافه که امکانات خوبی دارد موفق نشد. مجیدی رفته یک تیم اماراتی که رده خوبی هم ندارد. او باید اولویتش را استقلال قرار می‌داد. شاید مجیدی ترسیده که دوباره قهرمان نشود. اما ایرادی نداشت اگر او قهرمان نمی‌شد هواداران او را حمایت می‌کردند.  به نظر من این چندمین بار است که تیم را رها می‌کند و ذهنیت خوبی بین هواداران ایجاد نکرد. مجیدی با این کار کام هواداران را تلخ کرد.»
 

 


Page Generated in 0.0059 sec