printlogo


کد خبر: 247976تاریخ: 1401/3/18 00:00
سردرگــــم میان مربی ایرانی یا داخلـــی
چرا نکو رسمی نمی‌شود؟

جواد نکونام سرمربی استقلال شد یا نشد؟ این سؤالی است که در روز‌های گذشته بار‌ها در مقابل مدیران باشگاه استقلال قرار داده شده و آنها به اشکال گوناگون به آن پاسخ داده‌اند. حتی کار به تکذیب نقل قولی از مؤمنی هم کشیده و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در نقل قولی منتشره از خودش عقد قرارداد با نکونام را تأیید و در نقل قولی دیگر این خبر را تکذیب کرده است. در این میان از قول مصطفی آجورلو نیز نقل قولی با این مضمون که برای استقلال یک مجیدی دیگر از میان مربیان داخلی می‌سازم هم منتشر شده که این خبر هم مورد تأیید قرار نگرفته است. مجموع این وقایع نشان می‌دهد مدیران باشگاه استقلال در یک سردرگمی عجیب گرفتار شده‌اند به گونه‌ای که هنوز نمی‌دانند به طور قطع سرمربی باشگاه استقلال در فصل آینده خارجی یا داخلی است. از طرفی مذاکرات نهایی با نکونام تکذیب می‌شود، از سویی تأیید و از جناحی هم به ادامه مذاکرات با مربی خارجی اشاره می‌شود که روشن نیست چرا باشگاه استقلال در چنین وضعیتی قرار گرفته و قادر نیست درباره ایرانی یا خارجی بودن سرمربی بعدی به جمع‌بندی برسد. بدون شک اگر باشگاه استقلال بیش از این در انتخاب سرمربی جدید معطل کند و یک انتخاب نادرست داشته باشد، اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داد و فرهاد مجیدی در میانه‌های راه جای مربیان استقلال را گرفت، تکرار خواهد شد.
 
آخرین خبر: تا آخر هفته صبرکنید
مدیران باشگاه استقلال بعد از اخبار متناقضی که در روزهای اخیر بخصوص 72 ساعت گذشته نقل شده تصمیم به اتخاذ موضع سکوت گرفته‌اند تا شاید آخر هفته تکلیف نیمکت استقلال را برای فصل بعد روشن کنند. در همین راستا گفته می‌شود مدیران استقلال قصد دارند تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند و نام نکونام را از قوطی بیرون آورند و رسماً اعلام کنند. البته در روزهای اخیر به حدی حجم خبرهای ضد و نقیض بالا بوده که نمی‌توان به انتشار این خبر نیز در  روزهای پایانی هفته دل بست. به هر حال این ماجرا باید یک جایی تمام شود، چون ادامه آن نه به سود استقلال است و نه سرمربی آینده.
 
پاتوسی به استقلال برمی گردد؟
جواد نکونام برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال تردید‌هایی دارد، اما چنانچه این چهره ملی درنهایت با مسئولان باشگاه استقلال به توافق برسد ممکن است برخی بازیکنان فولاد راه استقلال را در پیش بگیرند. در همین راستا گفته می‌شود آیاندا پاتوسی در لیست نکونام قرار دارد. بازیکنی که پیش‌تر در ترکیب استقلال هم بازی کرده است. به جز پاتوسی گفته می‌شود پریرا مهاجم کهنه‌کار باشگاه فولاد نیز ممکن است فصل آینده در ترکیب استقلال به کار گرفته شود. از این دو بازیکن به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های خارجی لیست جواد نکونام برای حضور در استقلال یاد می‌شود. اگر این دو بازیکن به استقلال ملحق شوند باشگاه استقلال برای جذب بازیکنانی که پیش‌تر در فهرست ورودی قرار گرفته بودند، باید تأمل بیشتری کند. یکی از احتمالات بزرگ با حضور نکونام حذف نام کاوه رضایی و محمد نادری از لیست نهایی استقلال است.
 
 نکونام بیاید، مربیان اسپانیایی هم می‌آیند؟
اگر باشگاه استقلال بتواند تا پایان هفته رضایت نکونام را برای سرمربیگری در استقلال بگیرد به همراه او دو دستیار اسپانیایی نیز به استقلال ملحق خواهند شد. البته مدیران باشگاه استقلال با وسواس به ماجرای انتخاب سرمربی نگاه می‌کنند چون بعد از نزدیک شدن نکونام به نیمکت استقلال برخی در فضای مجازی به‌شدت روی مدیران باشگاه استقلال فشار وارد می‌کنند که به جای فرهاد مجیدی از مربی خارجی استفاده شود که مدیران استقلال در هر دو سو در حال رایزنی هستند. با این حال حتی اگر نکونام هم سرمربی استقلال شود، کنار او را برخی مربیان اروپایی و باتجربه فرا خواهند گرفت تا استقلال به مانند فصلی که گذشت از مربیان مطلوبی سود ببرد و بتواند در کوران رقابت‌های لیگ برتر گلیم خود را از آب بیرون بکشد. دیدن نکونام روی نیمکت استقلال با مربیان اسپانیایی جالب توجه است. آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟!

 


Page Generated in 0.0046 sec