printlogo


کد خبر: 247974تاریخ: 1401/3/18 00:00
خبر

 رم قیمت زانیولو را مشخص کرد
 رم قیمت نیکولو زانیولو را تعیین کرده است. میلان، اینتر و یوونتوس، این بازیکن 22ساله را می‌خواهند و قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می‌رسد. رم در صورت دریافت پیشنهادی حدود 65 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن می‌شود.
 
پی‌اس‌جی به‌دنبال ماجر
 پاری سن ژرمن خواهان جذب لورو ماجر، هافبک رن است. رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و آربی لایپزیگ هم این بازیکن 24ساله را زیر نظر دارند. او در تابستان گذشته از دینامو زاگرب راهی رن شد. ماجر احتمالاً پاریس را ترجیح خواهد داد. او در 29 بازی در این فصل لیگ، شش گل زد و هشت پاس گل داد.
 
 وستهم هم مهاجم چلسی را می‌خواهد
 وستهم جدیدترین باشگاهی است که به جذب آرماندو بروژا، مهاجم چلسی علاقه نشان داده است. این مهاجم تیم ملی آلبانی در دوران حضور قرضی در ساوتهمپتون خوش درخشیده است. اورتون و نیوکاسل هم به فکر جذب او هستند.
 
 تاتنهام و اورتون خواهان بکائو
 ریکاردو بکائو، مدافع اودینزه، توجه تاتنهام و اورتون را جلب کرده است. این مدافع میانی 26ساله تا سال 2024 با باشگاهش قرارداد دارد و یک پیشنهاد جذاب می‌تواند باعث شود اودینزه او را به باشگاهی در لیگ برتر بفروشد.
 
 ‌سیتی مشتری جدی ساکا
 منچسترسیتی علاقه بیشتری به جذب بوکایو ساکا، ستاره آرسنال پیدا کرده است. این ملی‌پوش انگلیسی که بیشتر در کناره‌ها بازی می‌کند، هنوز قرارداد بلندمدتی با آرسنال امضا نکرده و سیتی امیدوار است او را جذب کند. لیورپول هم این بازیکن 20ساله را می‌خواهد اما سیتی بخت بیشتری برای خرید او دارد.
 
 لیدز و فولام به‌دنبال فیل جونز
 فیل جونز، مدافع منچستر یونایتد گزینه جدید لیدز و فولام برای تقویت خط دفاعی‌شان است. آینده بلندمدت جونز در منچستر یونایتد رقم نمی‌خورد و این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در سال‌های اخیر هم افت داشته است. به این ترتیب او احتمالاً در همین تابستان جدا می‌شود.
 
 رافینیا بارسلونا را به لیورپول ترجیح می‌دهد
 رافینیا، ستاره لیدز یونایتد، پیشنهاد لیورپول را رد می‌کند و خواهان حضور در بارسلونا است. این بازیکن برزیلی در تابستان باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند و بارسا قصد دارد در روزهای آینده با لیدز مذاکره کند تا او را به خدمت بگیرد. بارسا با خود این بازیکن بر سر قرارداد شخصی به توافق رسیده است.
 
 نظر صلاح عوض شد
 محمد صلاح به دوستانش گفته که تصمیم گرفته قراردادش را با لیورپول تمدید نکند. صلاح می‌خواهد آخرین فصل حضور در لیورپول را به پایان برساند و به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا برود. او می‌تواند در تابستان سال بعد این انتقال را انجام دهد.
 
مذاکرات زلاتان با میلان
زلاتان ایبراهیموویچ با هیأت مدیره میلان دیدار خواهد کرد. او پس از عمل جراحی زانو، هفت تا هشت ماه دور از میادین خواهد بود و به این ترتیب حاضر است دستمزد پایین‌تری را قبول کند.
 
اوریگی به میلان می‌رود
انتقال دیووک اوریگی به میلان تقریباً قطعی شده است و خبر آن در روزهای پیش رو اعلام خواهد شد. این بازیکن که در لیورپول نیمکت‌نشین محض بود حالا به دنبال چالشی جدید در سری آ ایتالیاست.
 
میلان خواهان سانچس
 میلان همچنان به‌دنبال جذب رناتو سانچس برای تقویت خط میانی‌اش است. مذاکرات با لیل ادامه دارد. میلان از زمستان گذشته مذاکره بر سر جذب این بازیکن را آغاز کرده است. این دو باشگاه بر سر سون بوتمن هم با هم در حال مذاکره هستند. این بازیکن را نیوکاسل هم می‌خواهد.

 


Page Generated in 0.0047 sec