printlogo


کد خبر: 247971تاریخ: 1401/3/18 00:00
بهترین بازیکنان آزاد در فصل نقل و انتقالات تابستانی
ستاره‌های رایگــــان

از پل پوگبا تا گرت بیل، از آنخل دی‌ماریا تا عثمان دمبله. ستاره‌های بزرگی در تابستان پیش رو بازیکن آزاد هستند که به آنها می‌پردازیم. بازیکنانی که یا باشگاه با آنها به توافق نرسیده یا سرمربی آنها را نخواسته و یا خودشان تمایل به جدایی از تیم فعلی‌شان را دارند و همگی نیز بازیکنان پرمشتری هستند.
 
 گرت بیل -   رئال مادرید
انتقال به پایتخت اسپانیا با مبلغی که رکورد فوتبال انگلیس را شکست و بعد از 9 سال پر افت و خیز، قرارداد بیل تمام می‌شود. احتمال دارد به تاتنهام برگردد که در فصل 2021-2020 قرضی برایش بازی کرد یا برای تیم شهرش، کاردیف بازی کند.
 
 آنخل دی‌ماریا- پاری‌سن‌ژرمن
بازیکن تیم ملی آرژانتین وداع باشکوهی داشت و در آخرین بازی‌اش گل زد تا هواداران حاضر در پارک دو پرنس ایستاده تشویقش کنند. یوونتوس بیش از همه شانس دارد اما این اواخر بارسلونا هم مطرح شده است.
 
 فرناندینیو- منچسترسیتی
هافبک برزیلی که در هشت فصل گذشته صخره قابل اتکایی برای سیتی بود و پیداکردن جانشین برای این بازیکن 37 ساله برای گواردیولا آسان نخواهد بود. خودش مایل است به برزیل برگردد.
 
 الکساندر لاکازت- آرسنال
جدایی او از آرسنال قطعی شده بعد از ماه‌ها که میکل آرتتا از پاسخگویی به سؤالات درباره قرارداد مهاجم فرانسوی طفره می‌رفت. او از سال 2017 در آرسنال است و احتمالاً به لیون برمی‌گردد.
 
 دیووک اوریگی- لیورپول
برای خودش در لیورپول اسطوره‌ای است، نه به اندازه محمد صلاح یا سادیو مانه اما در خیلی بردهای حیاتی قرمزها سهیم است. از دقایق محدود بازی‌اش به بهترین نحو بهره می‌گیرد. میلان مقصد بعدی او است و امید دارد در سن‌سیرو هم مثل آنفیلد بدرخشد و محبوب شود.
 
 لوکا مودریچ- رئال مادرید
رئال مادرید مایل است قرارداد او را یک فصل تمدید کند. مودریچ در 36 سالگی بازیکن مؤثری برای سفیدها است و در کنار کاسمیرو و تونی کروس مثلث خط میانی را تشکیل داده. بعید است او از رئال جدا شود اما اگر این اتفاق بیفتد به‌عنوان بازیکن آزاد، مسلماً تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند.
 
 جسی لینگارد- منچستریونایتد
بعد از دوران قرضی موفق در وستهام، منچستر در ژانویه به او اجازه رفتن نداد و می‌خواست بازیکن تیم ملی انگلیس را نگه دارد. اما در تیم بحران‌زده یونایتد کاری از پیش نبرد و احتمالاً بخشی از خانه‌تکانی اساسی اولدترافورد است.
 
 پائولو دیبالا- یوونتوس
دیبالا از سال 2015 که از پالرمو آمد، یکی از ستاره‌های یووه بوده اما حالا قصد ترک بانوی پیر را دارد و می‌خواهد به لیگ برتر برود. برای همین آرسنال یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند جذبش کند.
 
 دریس مرتنز- ناپولی
مرتنز بهترین گلزن تاریخ باشگاه است اما تضمینی برای دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد وجود ندارد. شاید با شرایط پایین‌تر او را نگه دارند، شاید هم جدا شود، لاتزیو به او علاقه دارد.
 
 سرخی روبرتو- بارسلونا
آینده او در نوکمپ کاملاً مبهم است با آنکه گفته می‌شود پیشنهاد تمدید دوساله قرارداد برای این محصول آکادمی لاماسیا ارائه شده. هیچ اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است.
 
 عثمان دمبله- بارسلونا
گفته می‌شود از بارسلونا می‌رود هر چند خوان لاپورتا به حفظ بال فرانسوی ابراز علاقه می‌کند و ادعا دارد او از کیلیان امباپه بهتر است. وضعیت او مشخص نیست.
 
 فرانک کسیه- میلان
شایعات زیادی درباره رفتن هافبک ساحل عاجی به لیگ برتر مطرح شده اما بارسلونا شانس بیشتری دارد. او با قهرمانی لیگ ایتالیا از روسونری جدا می‌شود.
 
 فدریکو برناردسکی
بعضی می‌گویند قبل از اینکه فصل 2022-2021 به پایان برسد، برناردسکی قراردادش را تمدید کرده شاید هم به‌دنبال دیبالا و کیلینی از بانوی پیر جدا شود.
 
آندریاس کریستنسن- چلسی
ماجرای تمدید قرارداد او با چلسی به نتیجه نرسید و گفته می‌شود مدافع دانمارکی از استمفوردبریج به بارسلونا می‌رود.
 
 اکسل ویتسل- بوروسیادورتموند
نیوکاسل به جذب این بلژیکی علاقه نشان داده ضمن اینکه یوونتوس هم وضعیت او را زیر نظر دارد. حتی گفته می‌شود او راه MLS را در پیش می‌گیرد.
 
 

 


Page Generated in 0.0056 sec