printlogo


کد خبر: 247968تاریخ: 1401/3/18 00:00
پایان قانون نانوشته مادرید

رقابت همیشه جزئی از فوتبال است. با این حال، حتی سرسخت‌ترین رقیبان نیز در چارچوب خاصی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. یکی از این موارد پیمان نانوشته بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید است که دو تیم هیچ وقت نباید به دنبال یک بازیکن باشند. البته این قانون بیشتر برای رئالی‌ها رعایت شده تا راه راه‌پوشان اتلتیکو. در این قانون لوس بلانکوس از جذب بازیکنان اتلتیکو بدون اجازه قبلی یا برعکس منع می‌شود.
آخرین باری که این قرارداد نادیده گرفته شد، سال 2019 بود که اتلتیکو، مارکوس یورنته را با توافق کامل دو طرفه به خدمت گرفت، دقیقاً مانند انتقال تئو هرناندز در جهت مخالف در سال 2017.
طبق گزارش‌های کاروسل دپورتیوو، این توافق به پایان راه خود رسیده است. یکی از دلایل اصلی این اتفاق عملکرد اتلتیکو در نقل و انتقالات است. آنها بدون در نظر گرفتن این پیمان، بازیکنان آکادمی رئال را زیر نظر می‌گیرند و در پنجره نقل و انتقالاتی آنها را به خدمت می‌گیرند.
رئال مادرید این فصل با اختلاف 15 امتیازی نسبت به تیم دوم قهرمان لالیگا شد. آنها دقیقاً قبل از بازی در واندامتروپولیتانو، قهرمانی خود در لیگ را قطعی کردند. درست در همان شب بود که اتلتیکو به دلیل احترام به هواداران خود از زدن تونل افتخار خودداری کرد و رقیب خود را با اختلاف یک گل شکست داد.
تبریک نگفتن اتلتیکو به رئال مادرید بابت قهرمانی‌های این فصلش همراه با تونل افتخار نزدن در دربی آتش اختلاف را بیشتر کرد. با جلسه‌ای که سران دو باشگاه با هم گذاشته‌اند دیگر خبری از این قانون نانوشته نخواهد بود و هر دو تیم آزادانه می‌توانند با بازیکنان یکدیگر مذاکره کنند و آنها را به خدمت بگیرند.

Page Generated in 0.0056 sec