printlogo


کد خبر: 247967تاریخ: 1401/3/18 00:00
هر هفته من را اخراج می‌کنند!
پوچتینو: کاش مانند گواردیولا از من حمایت شود

 مائوریسیو پوچتینو، مربی پاری سن ژرمن به هیأت مدیره باشگاه گفته که همان‌طور که منچسترسیتی از پپ گواردیولا حمایت می‌کند، آنها هم از او حمایت کنند. او البته گفته که در حال حاضر خونسرد است.
پوچتینو از ژانویه 2021 مربی پاریسی‌ها شده و سه جام با این تیم فتح کرده، از جمله لیگ یک فرانسه در فصل گذشته را. این مربی آرژانتینی کمک کرده که پی‌اس‌جی همچنان بهترین باشگاه فرانسه باشد، اما او را بر اساس عملکردش در اروپا قضاوت می‌کنند و شکست در مرحله یک‌هشتم نهایی این فصل لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید باعث شده آینده‌اش پر از ابهام باشد.
گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن به‌ دنبال اخراج پوچتینو است. آنها می‌خواهند با تمدید قرارداد کیلیان امباپه، پروژه جدیدی را آغاز کنند. از زین‌الدین زیدان و ژوزه مورینیو به‌عنوان مربیان احتمالی فصل بعد این تیم نام برده شده، اما پوچتینو می‌گوید که به شایعات رسانه‌ها توجه ندارد و خود را بهترین فرد برای ادامه کار می‌داند: «یک سال از قرارداد من باقی مانده و شایعات زیادی حکمفرما است. هر هفته من را اخراج می‌کنند. اوضاع پی‌اس‌جی به این شایعات دامن می‌زند. این باشگاه در تلاش است که خود را از نو بسازد. رئیس به‌زودی درباره پروژه جدید توضیح خواهد داد، اما من خونسرد و آرام هستم. برای اینکه به این باشگاه برسید، باید مربی خوبی باشید و پس از یک سال و نیم حضور در این باشگاه، حس می‌کنم که یکی از بهترین‌ها هستم. اینکه رختکنی را مدیریت کنید که این همه ستاره دارد، هر روز تجربیات جدیدی به شما می‌آموزد. ما خیلی به حذف مادرید نزدیک بودیم؛ مانند چلسی، سیتی و لیورپول. به نظرم ما خیلی سرتر از رئال بودیم، اما آن ضربه نهایی را نمی‌توانستیم بزنیم. اگر هدف این است که لیگ قهرمانان را فتح کنیم، طبیعی است که از این نوع طوفان‌ها پیش بیاید.»
 پوچتینو به دستاوردهایش در پی‌اس‌جی افتخار می‌کند و به باور او، نباید بیش از حد به لیگ قهرمانان اهمیت داد. او البته حس می‌کند که اگر بیشتر به او فرصت ساختن تیم داده می‌شد، بخت بیشتری برای قهرمانی در اروپا می‌داشت.
 پوچتینو به دوران بلندمدت حضور گواردیولا در سیتی اشاره کرده و گفته که هر چند او نتوانسته در این شش سال فاتح لیگ قهرمانان شود، اما از این مربی کاتالان حمایت شده است: «ما باید به لیگ و جام حذفی هم اهمیت بدهیم. لیگ قهرمانان رقابتی است که دیدارهای خیلی کمی در آن برگزار می‌کنیم. این چیزها را نمی‌فهمم. طوفانی که پس از حذف به دست مادرید راه افتاد، عجیب بود. ما قهرمان لیگ شدیم، مثل لوران بلان یا کارلو آنچلوتی. من سیتی را دوست دارم چون به گواردیولا فرصت داده شد که تیمش را بسازد. آنها به او فرصت دادند. در پی‌اس‌جی هم باید این کار انجام شود. اگر آرامش را در کنار این پروژه داشته باشیم، به فتح لیگ قهرمانان نزدیک می‌شویم.»

Page Generated in 0.0042 sec