printlogo


کد خبر: 247965تاریخ: 1401/3/18 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 پرسپولیسی هستم. تنبلی و عدم مسئولیت مدیریت تیم پرسپولیس افتضاح شده است. اگر می‌توانستیم از امتیازات معیشتی که به یکسری تیم‌ها می‌دادند دفاع کنیم و از حمله برخی تیم‌ها از خودمان دفاع می‌کردیم الان حال و روزمان اینطور نبود.
کاشانی از اصفهان
 از اینکه بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام قرار شده فردا دانیال اسماعیلی‌فر در باشگاه پرسپولیس حاضر شود تا مذاکرات نهایی را با مسئولان این باشگاه انجام دهد؛ خیلی خوشحال شدم.
علی‌محمد یاوری از مشهد
 بارها و بارها گفتم و از این به بعد هم می‌گویم فدراسیون فوتبال از تیم تراکتور می‌ترسد چون اگر به قوانین فیفا عمل می‌کردند بایستی این تیم خاطی را حسابی جریمه می‌کردند.
علی پاسالاری از اصفهان
 در سال‌های گذشته چند بار بحث بازگشت رفیعی به پرسپولیس مطرح شد، ولی این اتفاق رخ نداد و حالا شنیده می‌شود که پرسپولیس این بار به شکل جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. و من هم می‌گویم این کار اشتباه بزرگی است چراکه فردا و پس فردا این بازیکن هم شاخ می‌شود و همین که مطرح شد تیم پرسپولیس را رها می‌کند.
یوسف قنبری از تهران
 بر اساس شنیده‌ها مثل اینکه جواد نکونام سرمربی فصل گذشته با قراردادی 3 ساله سرمربی استقلال شده است. من هم با این خبر خوشحال شدم. امیدوارم او هم مثل فرهاد مجیدی تیم استقلال را به قهرمانی برساند. البته او از مربیان داخلی خیلی بهتر و سرتر است.
رضا برهانی مجد از تهران
 من با این انتخاب تا حدودی راضی هستم. البته جواد نکونام تاکنون 100 بازی در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه کرده است. او تنها 9 بار پیروز میدان شده است؛ و آن هم با اختلاف یک گل! نکونام به عنوان سرمربی تیم‌ها با به ثمر رساندن 96 گل در 100 بازی، کمترین میانگین گل زده یک سرمربی در تاریخ لیگ برتر با حداقل 50 بازی را به نام خود ثبت کرده است! و این آمار پایین‌تر از مظلومی، دایی و حتی منصوریان است!
یونس ثنایی‌فر از تهران

 


Page Generated in 0.0063 sec