printlogo


کد خبر: 247964تاریخ: 1401/3/18 00:00
لژیونرها

طارمی در میان زوج‌های تأثیرگذار فصل لیگ پرتغال
ستاره ایرانی پورتو به همراه زوج پرتغالی‌اش دومین زوج تأثیرگذار فصل لیگ پرتغال شد. صفحه رسمی لیگ فوتبال پرتغال با انتشار طرحی، زوج‌های تأثیرگذار در فصل 2022-2021 را معرفی کرد. زوج مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان با فابیو ویرا در خط حمله پورتو با تأثیرگذاری روی 51 گل در رده دوم بهترین زوج‌های فصل لیگ پرتغال قرار گرفتند.
داروین نونیز و رافا سیلوا بازیکنان باشگاه بنفیکا با تأثیرگذاری روی 53 گل در رده نخست تأثیرگذارترین زوج‌های لیگ پرتغال قرار داشت. طارمی و ویرا نقش مهمی در کسب قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال داشتند.
طارمی در این فصل به همراه پورتو درخشش بی‌نظیری داشت و موفق شد با گل‌ها و پاس گل‌هایش این تیم را قهرمان لیگ و جام‌حذفی کند.
 
انصاری‌فرد در لیست فروش قرار گرفت
باشگاه آ.اک یونان با در اختیار داشتن کریم انصاری‌فرد، میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی 3 بازیکن ایرانی بیشترین سهم از لژیونرهای کشورمان را در اختیار دارد.
در همین رابطه سایت «اسپورت داگ» یونان در گزارشی به خروجی‌های احتمالی آ.اک در تابستان پیش‌رو پرداخت. بر این اساس نام کریم انصاری‌فرد که پیش از این سابقه کاپیتانی تیم ملی کشورمان را هم دارد، در لیست خروجی دیده می‌شود. این رسانه نام 6 بازیکن آ.اک را در لیست خروجی آورد که از میان بازیکنان ایرانی انصاری‌فرد در این لیست حضور داشت. انصاری‌فرد در اردوی اخیر تیم ملی کشورمان در دوحه برای اولین بار از لیست تیم ملی خط خورد.
 

Page Generated in 0.0049 sec