printlogo


کد خبر: 247962تاریخ: 1401/3/18 00:00
منصوریان: از رضا گلایه دارم
عنایتی: علی آقا! خوشحالم مقابل ما نتیجه خوبی گرفتی

بعد از کلی حرف و حدیث و گلایه علیرضا منصوریان و رضا عنایتی بعد از لغو بازی تیم‌های صنعت نفت با هوادار دوباره این دو مربی درباره اتفاقات آن بازی حرف زده‌اند. 
انگار این مدل کل کل کردن مزه داشته و شاید تا اعلام رأی کمیته انضباطی و حتی بعد از آن هم ادامه پیدا کند. 
منصوریان مدعی شده: «شب قبل از بازی متوجه شدیم بنا به دلایلی شورای تأمین بازی ما را کنسل کرده و باید به مسجدسلیمان بیاییم. با توجه به این موضوع من سریعاً با آقا رضا عنایتی تماس گرفتم و گفتم که رضا جان این افتاده، گفت اطلاع دارم. گفتم شما کی می‌رسید؟ گفت ما حدود ۱۲ به آبادان می‌رسیم. گفتم می‌خواهید ما برایتان اتوبوس بگذاریم که همان موقع حرکت کنید و به مسجدسلیمان بیایید؟ گفتند نه حاج علی ما می‌آییم و می‌خوابیم و صبح بعد از صبحانه حرکت می‌کنیم و به مسجدسلیمان می‌آییم. حوالی ظهر بود که باخبر شدم تیم هوادار حاضر نشده سوار اتوبوس شود و دلیلش هم این بوده که گفته‌اند چرا اتوبوس VIP نفرستادید. شنیدم که رفتند و سوار اتوبوس شده‌اند ولی یکی از مسئولان‌شان گفته پیاده شوید، فقط با VIP یا VVIP می‌رویم. پیاده شده‌اند و بهانه آورده‌اند. من با رضا رفیق هستم؛ گله‌ام از او این است که نوع مصاحبه‌اش در ‌شأن رضا عنایتی به‌عنوان یک سرمربی نیست. گله‌ها را می‌توانست تلفنی به من بکند؛ کما اینکه میهمان من بود و خودم سه بار به او زنگ زدم. در تهران دو تا به هوادار زدیم و سه چهار تا هم در ضد حمله نزدیم. اینکه کری خوانی نیست؛ ما رفیق و برادر هستیم. فکر می‌کنم عزم هوادار برای بازی نکردن بود؛ با توجه به اینکه از اطرافیانم شنیدم ۶-۷ مصدوم دارد و ۷-۸ بازیکن را هم با خودش نیاورده است. این مسائل مربوط به خودشان است ولی همه چیز مهیا بوده است.»
اما عنایتی هم کم نمی‌آورد و کنایه‌آمیز حرف‌هایش را می‌زند: «چند نکته را باید به دوست بسیار خوبم آقای منصوریان یادآوری کنم؛ زمانی که یک روز قبل از بازی به ما اعلام شد بازی به مسجد سلیمان رفته ما سه آیتم را قرار دادیم تا تیم خوب صنعت نفت آن را مهیا کند چون پرواز ما دیروقت بود و ساعت ۹ به تأخیر خورد و تا به هتل رسیدیم ساعت ۱ و نیم شب شد. نمی‌توانستیم همان زمان حرکت کنیم و به مسجد سلیمان برویم. با آقای سهیل مهدی که صحبت‌ کردم قرار شد ۲ دستگاه اتوبوس VIP ساعت ۱۱-۱۰ صبح روز بازی برای ما بفرستند و بلیت برگشت ما را از اهواز بگیرند و هتل ما را اهواز بگیرند تا بتوانیم سریع برگردیم چون ۲ بار هتل و پرواز گرفتیم و کنسل کردیم. ساعت ۱ و نیم رسیدیم و من بچه‌ها را سریع فرستادم تا استراحت کنند. نکته‌ای وجود دارد که باید خدمت آقای منصوریان عرض کنم، چون دیدم بسیار خونسرد صحبت می‌کنند؛ اولاً قرار بود ۲ دستگاه اتوبوس VIP به ما بدهید چون ما روز بازی آمدیم. در فیلم دیدم که خودشان روز قبل از بازی با ۲ دستگاه اتوبوس VIP به مسجدسلیمان رفتند و برای ما یک دستگاه اتوبوس ۴۵ نفره فرستادند. من آنجا خودم به بچه‌ها گفتم و هیچ‌کس از مسئولان نبود. علی منصوریان آنجا نبوده و مقداری اطلاعات اشتباه به او دادند و متأسفانه اطلاع نداشت. من به بچه‌ها گفتم قرار نیست روز بازی با یک دستگاه اتوبوس برویم چون ۵ ساعت فاصله وجود دارد و شرایط بسیار سخت می‌شد. ساعت ۱۲ و نیم یک دستگاه ون برای ما آورده بودند.
آقای منصوریان گفتند که ما با تیم له‌مان هوادار را بردیم. من اول افتخار می‌کنم شما ما را بردی داداش! شما تیم ما را بردی و نتیجه خوبی گرفتی. ما دو گل تاکتیکی و روی اشتباه بازیکنان خوردیم، یکی از پنجاه متری گل خوردیم و دیگری دفاع ما روی زمین سر خورد و گل خوردیم. این مسائل خوب نیست که درباره آنها صحبت کنیم. ما حداقل امکانات را می‌خواستیم اما دوستان تمام تلاش‌شان را کردند که ما نرویم.»
 

Page Generated in 0.0104 sec