printlogo


کد خبر: 247952تاریخ: 1401/3/17 00:00
بهرامی: به ایران وابسته هستیم
ماجرای تنیسور ایرانی که با ماهیتابه بازی می‌کرد


منصور بهرامی نامی آشنا برای علاقه‌مندان تنیس است. تنیسور معروف ایرانی که سال‌هاست در حوزه بازی نمایشی همه را انگشت به دهان می‌گذارد.
دیروز سام بهرامی، پسر منصور بهرامی تنیسور ایرانی درباره حضور پدرش در مسابقات تنیس رولان گاروس امسال مصاحبه‌ای انجام داد که خواندنش خالی از لطف نیست. او گفت: به پدرم افتخار می‌کنم که در سن ۶۶ سالگی هنوز تنیس بازی می‌کند و کسی است که چندین نسل او را می‌پرستند. وقتی به  نمایشگاه‌های تنیس می‌رویم با چشمانم می‌بینم که بچه‌های چهار، پنج ساله که با پدر و مادرشان می‌آیند، از پدرم خوششان می‌آید و عاشق بازی او هستند و این موضوع مرا خوشحال می‌کند.
 
پدرم به‌دنبال شادی مردم است
پدرم دوست دارد با تنیس بازی کردن مردم را شاد کند. من پدرم را به جای بازیکن تنیس بیشتر به‌عنوان یک هنرمند قبول دارم. او بازیکن منحصر به فردی است و شاید کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که همچون او بازی نمایشی در سطح حرفه‌ای رقابت‌های تنیس انجام دهد.
 
پدرم در دوران کودکی با ماهیتابه تنیس بازی می‌کرد
پدربزرگم باغبان یک مجموعه ورزشی در مرکز تهران بود و به همین دلیل پدرم اجازه داشت از تمامی ورزش‌های این مجموعه استفاده کند، اما اجازه استفاده از تنیس را نداشت. به همین دلیل او فکر کرد تا در استخر خالی مجموعه با ماهیتابه مادربزرگم روی دیوار تمرین کند و من فکر می‌کنم بعضی از حرکات نمایشی او از آن زمان سرچشمه گرفته است. پدرم با این فعالیت حتی در سال ۱۹۸۹ به مرحله فینال ۲ نفره مسابقات تنیس جهانی هم رسید و این موضوع انرژی‌اش را برای بازی تنیس بیشتر از قبل کرده و باعث شده تا زمانی که دیگر نای حرکت نداشته باشد، تنیس بازی کند.
 
ما به ایران وابسته‌ایم
 هر بار که به ایران می‌آییم تعداد بسیاری به استقبال‌مان می‌آیند و منتظر ما هستند. ما نیز به ایران وابسته‌ایم و وطن خودمان را دوست داریم. پدرم که ایران را دوست دارد و وطن اوست. من نیز به‌دلیل اینکه در فرانسه بزرگ شده‌ام، ایران و فرانسه را به یک اندازه دوست دارم.
 


Page Generated in 0.0048 sec