printlogo


کد خبر: 247942تاریخ: 1401/3/17 00:00
خبر


فرجی به تیم نظامی نمی‌رود
دیروز خبری درباره وضعیت فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس منتشر شد و این شایعه به وجود آمد که مدافع مازنی سرخ‌ها مشمول است و به دلیل فرا رسیدن زمان سربازی در فصل آینده باید در یک تیم نظامی حضور داشته باشد. این خبر البته خیلی زود تکذیب شد و اعلام شد فرجی در حال حاضر مشغول تحصیل است و همین موضوع باعث خواهد شد تا رفتن این بازیکن به خدمت سربازی به تأخیر بیفتد.
 
بیرانوند سرباز نیست
درست بعد از نهایی شدن قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفته شد این دروازه‌بان از شهریورماه سرباز می‌شود و باید به خدمت سربازی برود اما این موضوع تکذیب شد. مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند ضمن تکذیب این مطلب گفت: «بیرانوند مشمول خدمت سربازی نیست. او دانشجوی ارشد تربیت بدنی است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.»
 
برگزاری جلسه
هیأت مدیره
رضا درویش، مجید پوراحمدی و محمد مسجدی سه عضو حال حاضر هیأت مدیره قرمزها در جلسه دیروز درباره موضوعاتی مثل نقل و انتقالات، بررسی پرونده‌های انضباطی مطروحه در فیفا و همچنین اتخاذ راهکارهای قانونی برای حل مشکلات مالی و همچنین بررسی شرایط فسخ قرارداد با کارگزار بحث و تبادل نظر  کردند.

 یحیی - درویش
 تا آخر هفته
شایعاتی مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس منتشر شده و گفته شد این جلسه روز دوشنبه برگزار می‌شود. همین موضوع باعث شد تا خبرنگاران میدانی از صبح دیروز راهی باشگاه پرسپولیس شوند تا اخبار پیرامون این جلسه را به نقل از آگاه‌ترین منابع یعنی مدیرعامل و سرمربی پوشش دهند. با وجود این حوالی ساعت  ۱۱:۱۵ صبح دیروز رضا درویش وارد باشگاه شد و در حالی که به گمانه‌زنی درباره خرید بازیکنان جدید واکنشی نشان نداد، گفت جلسه‌ای با یحیی ندارد و این نشست تا پایان هفته انجام خواهد شد.


Page Generated in 0.0064 sec