printlogo


کد خبر: 247941تاریخ: 1401/3/17 00:00
سوژه


سربازی سوژه جدید
جنگ فضای مجازی بین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس باعث شده هر روز اخبار جدیدی در مورد بازیکنان جدید و قبلی این تیم به گوش برسد. بعد از اینکه با وجود فعالیت مثبت پرسپولیس در نقل و انتقالات و اجماع هواداران پرسپولیس مبنی بر حمایت از تیم محبوب‌شان، هشتگ اخراج یحیی گل‌محمدی به شکل عجیبی در توئیتر فارسی تبدیل به ترند اول شد و البته معلوم بود ماجرا از کجا آب می‌خورد حالا هر روز اخباری درباره سرباز شدن فلان و بهمان بازیکن پرسپولیس مطرح می‌شود. طی دو روز گذشته این مسأله هم در مورد فرشاد فرجی و هم علیرضا بیرانوند مطرح شده و البته با واکنش‌هایی از سوی این بازیکنان یا نزدیکان‌شان همراه شده است.
به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس باید منتظر انتشار هر روزه این اخبار باشند چرا که انگار عده‌ای نشسته‌اند تا در مورد این مسائل کند و کاو کرده و برای پرسپولیس و بازیکنانش چالش‌های جدیدی به وجود بیاورند.
 
قرارداد داخلی منعی ندارد
پرسپولیس طی دو روز گذشته با یک هفته تأخیر از دو خرید جدیدش رونمایی کرد و حالا بیرانوند و پورعلی گنجی هر دو بازیکن پرسپولیس هستند. با این حال برخی هواداران نگران این بودند که نکند این رونمایی از خریدها با وجود پنجره بسته باشگاه برای پرسپولیس دردسر درست کند اما واقعیت اینکه این قراردادها داخلی حساب می‌شود و تا زمانی که قراردادی در هیأت فوتبال و سازمان لیگ ثبت نشود مسأله‌ای پیش نخواهد آمد. در واقع پرسپولیس هیچ کار خلافی انجام نداده و هوادارانش نباید نگران باشند.
 
از سروش و سجاد چه خبر؟
سجاد شهباززاده بعد از مذاکرات پراکنده‌ای که طی روزهای گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته تمایل خود برای سرخپوش شدن را اعلام کرده اما هنوز زمان نشست حضوری و توافق نهایی با این بازیکن مشخص نیست. شهباززاده در آخرین پیغامی که به باشگاه داده اعلام کرده در سفر به سر می‌برد و ظرف روزهای آینده و به محض بازگشت مذاکرات نهایی را انجام خواهد داد. سروش رفیعی هم که همراه تیم ملی در دوحه به سر می‌برد در دو گفت‌و‌گوی تلفنی با مدیران باشگاه قول قطعی داده و قرار است در جلسه حضوری بر سر مسائل مالی با باشگاه مذاکره کند.
 


Page Generated in 0.0043 sec