printlogo


کد خبر: 247939تاریخ: 1401/3/17 00:00
نقل و انتقالات


تمدید قرارداد با اسدی در انتظار «بله» سرلک
هافبک گرانقیمت منتظر فراخوان باشگاه

بعید است یحیی گل‌محمدی اشتباه فصل گذشته‌اش را تکرار کند و رضا اسدی را با آن نمایش‌های ضعیف در تیمش نگه دارد اما خب طبیعی است که تا بازیکن قابلی در پست او جذب نشود دست رد به سینه هافبکش نخواهد زد بخصوص که وضعیت میلاد سرلک هم روشن نیست و اگر قرار باشد او هم جدا شود آن وقت کار پیدا کردن دو هافبک مرکزی همه‌کاره دشوار خواهد بود.
از سوی دیگر گفته می‌شود اسدی با وجود دریافت پیشنهاد از دو تیم صنعتی و یک تیم دیگر هنوز تصمیمی نگرفته، در حالی که از سوی باشگاه پرسپولیس هم برای تمدید قرارداد از او دعوت به عمل نیامده است. اسدی هم بعد از آگاهی از پیشنهادها تصمیم گرفته کمی صبر کند تا از تصمیم دقیق کادرفنی پرسپولیس باخبر شود که این نشان می‌دهد او تمایل به ماندن دارد.
گل‌محمدی هنوز جلسه‌ای با درویش نداشته تا تکلیف اسدی و برخی بازیکنان بلاتکلیف مثل او را روشن کند. او جز ترابی، سرلک و پهلوان درخواست تمدید با بازیکن آزاد دیگری نداده اما همین روزها لیست مازاد و خروجی را ارائه خواهد کرد و آن وقت است که مشخص می‌شود خرید گرانقیمت اما ناکارآمد پرسپولیس در فصل گذشته ماندنی خواهد شد یا خیر.

شایعات در مورد لک ادامه دارد
می‌رود یا رقابت می‌کند؟

با رسمی شدن انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس کابوسی که یک سال تمام حامد لک را رها نکرد و البته یکی از دلایل افت این دروازه‌بان به حساب می‌آمد به حقیقت پیوست. حامد لک در دوره مدیریت درویش قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و با اتفاقی که افتاد، می‌داند بیرانوند فصل بعد گلر اصلی خواهد بود. در این شرایط او می‌داند که یا باید بماند و رقابت کند یا دنبال رضایتنامه باشد و به تیم دیگری برود و فیکس بازی کند. همه از علاقه حامد لک به پرسپولیس خبر دارند و می‌دانند او که بعد از ده سال به عشقش رسید به این راحتی‌ها پیراهن پرسپولیس را از تن در نخواهد آورد. لک آخرین بار در فضای مجازی و صفحه شخصی‌اش خیلی سریع درباره یک استوری شائبه‌برانگیز شفاف‌سازی کرد و گفت یک سال دیگر قرارداد دارد و می‌ماند. اخیراً خبر آمده او به دو پیشنهاد خوب از تیم‌های صنعتی هم جواب منفی داده و اینها نشانه‌هایی است مبنی بر اینکه  دوست دارد بماند و با بیرانوند رقابت کند. ماجرایی که می‌تواند کار بیرانوند را هم سخت کرده و چالش تازه‌ای برای کادر فنی پرسپولیس به وجود بیاورد.
از سوی دیگر گوهری هم زمستان قبل با قراردادی یک سال و نیمه به پرسپولیس آمده و او هم برای فصل بعد قرارداد دارد اما به هر حال از بین لک و گوهری یکی باید جدا شود که باید دید تصمیم یحیی در این خصوص چه خواهد بود.


 


Page Generated in 0.0054 sec