printlogo


کد خبر: 247938تاریخ: 1401/3/17 00:00
یحیی بالاخره مدافع راست ایده‌آلش را جذب می‌کند
دانیال در یکقدمی پرسپولیس



بعید نیست همین امروز فردا پرسپولیس هم یک مدافع چپ و هم یک مدافع راست جدید جذب کند. و البته بازیکن مدنظر پرسپولیس کسی نیست که هواداران این تیم او را نشناسند. یحیی گل‌محمدی هم تابستان قبل و هم تابستان دو سال قبل بشدت دنبال جذب شاگرد سابقش در ذوب‌آهن بود اما سپاهان رقم بالایی به این بازیکن داد و با دانیال دو ساله بست که حالا این قرارداد تمام شده.
دو روز قبل گفته شد ماجرای حضور اسماعیلی‌فر بستگی به حضور همسر والیبالیست او در تیم آینده‌اش دارد و اگر همسرش از تیم ذوب‌آهن اصفهان به سایپای تهران بیاید انتقال دانیال به پرسپولیس هم تسهیل خواهد شد اما همسر اسماعیلی‌فر به این خبر واکنش نشان داد و گفت انتخاب تیم آینده هم هیچ تأثیری در انتخاب تیم جدید یا ماندنش در سپاهان نخواهد داشت.
از سوی دیگر طی دو روز گذشته که شایعه انتقال دانیال به پرسپولیس جدی شده بود دوستداران رامین رضاییان که تعدادشان هم کم نیست در فضای مجازی عرصه را برای دانیال و همسرش تنگ کردند که منجر به همان استوری تکذیبیه اسماعیلی‌فر شد. با این حال بعد از آرام شدن این موج که ظاهراً باشگاه پرسپولیس هم در آن نقش داشته دوباره احتمال حضور این مدافع راست مازندرانی در پرسپولیس زیاد شده و بعید نیست همین امروز و فردا یحیی بالاخره به مدافع راست ایده‌آل مدنظرش دست پیدا کند.
دیروز اخبار حاکی از توافق نهایی دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس بود و حتی برخی اعلام کردند کار تمام شده و فقط یک امضا مانده است. دیروز در خبرها آمده بود با وجود سنگ‌اندازی‌ها در فضای مجازی دانیال و پرسپولیس درباره جزئیات یک قرارداد دوساله به توافق نهایی رسیده‌اند و باید این انتقال را هم تمام شده دانست.


Page Generated in 0.0069 sec