printlogo


کد خبر: 247937تاریخ: 1401/3/17 00:00
کار سخت مدافع سابق استقلال برای آشتی با هواداران
زکی‌پور امروز پرسپولیسی می‌شود؟


دیروز و بعد از استوری برادر زکی‌پور با این محتوا که «فردا زیباست» خبر تمام شدن انتقال زکی‌پور به پرسپولیس در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و بعید نیست امروز این اتفاق نهایی شود.
پرسپولیس در فصل اخیر در دفاع چپ خلأ بزرگی حس کرد و بعد از اینکه وحید امیری بیشتر در پست هافبک کناری مورد استفاده قرار گرفت و مصدوم شد، سعید آقایی در دفاع چپ بشدت ضعیف بود و علی شجاعی هم از فرصت‌هایی که داشت خوب استفاده نکرد.
حدود دو هفته قبل گفته شد کار زکی‌پور برای پوشیدن پیراهن سرخ تمام شده و حالا دوباره این خبر جدی شده است. مدافع چپی که در نفت تهران به فوتبال ایران شناسانده شد و همراه با منصوریان به استقلال آمد و بعد به گل‌گهر پیوست.
دو هفته قبل وقتی این خبر در فضای مجازی و رسانه‌ای چرخید، هواداران پرسپولیس از حضور زکی‌پور استقبال جالبی نداشتند چرا که این بازیکن دو سال قبل وقتی بازیکن استقلال بود در مصاحبه‌ای بعد از وقفه طولانی‌مدت لیگ به خاطر شیوع کرونا علیه پرسپولیس حرف زد که واکنش باشگاه پرسپولیس را هم به دنبال داشت. هواداران پرسپولیس با استناد به آن مصاحبه هنوز از زکی‌پور ناراحت و دلگیرند و این بازیکن مازندرانی در صورت پرسپولیسی شدن کار سختی برای آشتی با هواداران میلیونی پرسپولیس خواهد داشت. از طرفی دیروز جواد کاظمیان هم با یک استوری طعنه‌آمیز خرید زکی‌پور را زیر سؤال برد و او را یک میوه پلاسیده در میان میوه‌های خوب خریداری شده جدید دانست اما گفته می‌شود یحیی به خرید این مدافع چپ اصرار دارد و بعید است مقابل این طعنه‌ها و حملات هواداران دو آتشه کوتاه بیاید.
 


Page Generated in 0.0049 sec