printlogo


کد خبر: 247933تاریخ: 1401/3/17 00:00
نکونام بهترین گزینه برای استقلال است
بیانــــی: فرهاد با رفتنش همه را شوکه کرد


 فرشته معتمدی
این روزها تیم قهرمان لیگ به خاطر جدایی ناگهانی سرمربی‌اش در به در دنبال جانشینی برای فرهاد است و در این میان هواداران استقلال دوست دارند جانشین مجیدی یک گزینه خارجی باشد، این در حالی است که به نظر می‌رسد باشگاه استقلال با نکونام به توافق رسیده است. در خصوص مسائل پیش آمده و گزینه جانشینی فرهاد با شاهرخ بیانی صحبت کردیم؛ مربی تیم نساجی که اخیراً به ترکیه سفر کرده است.
فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی استقلال با این تیم خداحافظی کرد و سرمربی یک تیم اماراتی شد! نظرتان در خصوص تصمیم مجیدی چیست؟
 از تصمیم فرهاد شوکه شدم. فرهاد همیشه می‌گفت تمام زندگی‌ام استقلال است. استقلال در فصل بیست و یکم به همراه فرهاد علاوه بر قهرمانی چند رکورد به دست آورد و محبوبیت مجیدی در این فصل بیشتر از گذشته شد، نمی‌دانم چرا در چنین شرایطی، تیم استقلال را رها کرد و رفت؟! نکته اینجا است که فرهاد دو سال دیگر هم با استقلال قرارداد داشت و می‌توانست این قهرمانی‌ها را تداوم ببخشد.
شاید به این نکته توجه کرده که در اوج از استقلال برود تا محبوبیتش حفظ شود، شاید فصل بعد نمی‌توانست این موفقیت را تکرار کند!
 این حرف‌ها نیست. کجا می‌رفت بهتر از استقلال؟ مگر از استقلال بزرگ‌تر هم داریم؟ فرهاد از پورحیدری و قلعه‌نویی که بزرگتر نیست. مگر الان به چه تیمی رفته است؟ می‌دانید تیم جدید فرهاد چندم است؟ من جای فرهاد بودم از استقلال نمی‌رفتم و پای تعهدم به هوادار می‌ایستادم.
اما این فقط فرهاد نبود که بعد از قهرمانی این تیم را تنها گذاشت! شما تاریخچه استقلال را که ورق بزنید می‌بینید مربیان دیگری همچون آقای قلعه‌نویی نیز این بلا را سر استقلال آوردند! هواداران استقلال این سناریوی تکراری را بارها تجربه کرده‌اند!
ماجرای قلعه‌نویی با فرهاد فرق می‌کرد. قلعه‌نویی با مدیریت باشگاه به مشکل خورد که رفت؛ اما مگر فرهاد این مشکل را با مدیریت یا کس دیگری در استقلال داشت که تصمیم به جدایی گرفت. فرهاد خانه خودش را رها کرد و رفت. من هنوز از تصمیم او شوکه هستم.
اینطور که گفته می‌شود نکونام نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال است؛ نظر شما در این زمینه چیست؟
 نکونام انتخاب فوق‌العاده خوبی است، رزومه خیلی خوبی دارد و با جو استقلال آشنا است. در صورتی که او مربی استقلال شود قهرمانی تکرار خواهد شد.
فکر می‌کنید استقلال برای فصل آتی به چه بازیکنانی (در چه پستی) نیاز دارد؟
    قبلاً هم گفتم استقلال یک مجتبی جباری نیاز دارد. در فصل بیست و یکم هم آمار گل زده‌اش کم بود برای اینکه بازیساز خوبی نداشت. البته معتقدم استقلال دو جین بازیکن خوب دارد و با یک بازیکن مثل جباری تیم کامل می‌شود.


 


Page Generated in 0.0046 sec