printlogo


کد خبر: 247929تاریخ: 1401/3/17 00:00
خبر


لیورپول همچنان به‌دنبال نونز
لیورپول همچنان به جذب داروین نونز از بنفیکا علاقه دارد، اما حاضر نیست مبلغ بالایی برای این بازیکن اهل امریکای جنوبی بپردازد. مشخص نیست سادیو مانه و محمد صلاح تا چه زمانی در آنفیلد می‌مانند به همین دلیل این بازیکن تیم ملی اروگوئه همچنان در رادار لیورپول قرار دارد.
 
نیوکاسل هم موراتا را می‌خواهد
آلوارو موراتا در تابستان باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند و حالا نیوکاسل هم به جمع این باشگاه‌ها پیوسته است. این مهاجم تیم ملی اسپانیا که پیش‌تر برای چلسی در لیگ برتر بازی کرده، به پایان دوران حضور قرضی‌اش در یوونتوس می‌رسد. قرارداد اصلی او با اتلتیکو مادرید است.
 
دی‌ماریا، منتظر پیشنهاد بارسلونا
انتظار می‌رفت آنخل دی‌ماریا پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس برود، اما این مهاجم آرژانتینی فعلاً منتظر تماس بارسلونا است. این ستاره سابق رئال مادرید دوست دارد راهی رقیب دیرین، یعنی بارسلونا شود.
 
ناپولی خواهان سولر
ناپولی هم به جمع باشگاه‌های خواهان کارلوس سولر، هافبک والنسیا اضافه شده است. بارسلونا و اتلتیکو مادرید، این بازیکن 25ساله را می‌خواهند، ولی او ترجیح می‌دهد راهی خارج از اسپانیا شود. ناپولی سولر را می‌خواهد. او در 32 بازی برای والنسیا در فصل گذشته، 11 گل زده است.

رم به‌دنبال جذب کوادرادو از یووه
رم می‌خواهد خوان کوادرادو، بال تدافعی یوونتوس را جذب کند. یووه اخیراً قرارداد این بازیکن 34ساله را به‌صورت یکطرفه برای یک سال دیگر تمدید کرده است. اما ژوزه مورینیو می‌خواهد او را به رم ببرد تا خط دفاعی تیمش را تقویت کند.
 
نقش ماکرون در ماندن امباپه
امانوئل ماکرون گفته که با کیلیان امباپه صحبت کرده بود تا او قید رئال مادرید را بزند و در پاری‌سن‌ژرمن بماند. بیش از یک سال بود که خبر انتقال امباپه به رئال به گوش می‌رسید، تا اینکه پی‌اس‌جی اعلام کرد این بازیکن قراردادی جدید و سه‌ساله امضا کرده است. ماکرون نقش خود را در متقاعد کردن امباپه ایفا کرده و به او گفته بود در فرانسه بماند تا از کشورش دفاع کند.
 
بیل فعلاً بازنشسته نمی‌شود
پس از صعود ولز به جام جهانی، از گرت بیل سؤال شد که آیا این اتفاق باعث شده که تصمیم او برای بازنشستگی عقب بیفتد و او جواب داده: «شاید برای یک مدت کوتاه!» او پس از پایان قراردادش با رئال مادرید بازیکن آزاد است.

ماتیچ به رم پیوست
نمانیا ماتیچ قراردادی تا سال 2023 با رم امضا می‌کند که امکان تمدید آن برای یک سال دیگر هم وجود دارد. ژوزه مورینیو، این بازیکن سابق چلسی و منچستر یونایتد را می‌خواست. به این ترتیب هنریخ مخیتاریان هم از رم جدا می‌شود و به اینتر خواهد پیوست.


لیورپول پیشنهاد بایرن برای مانه را رد کرد
لیورپول پیشنهاد 21 میلیون پوندی بایرن مونیخ برای جذب سادیو مانه را رد کرده است. بایرن 4 میلیون پوند پاداش هم در نظر گرفته بود. انتظار می‌رود مانه در ماه‌های پیش رو از آنفیلد برود و قهرمان آلمان بیشترین بخت را برای جذب او دارد. روبرت لواندوفسکی و سرژ گنابری هم از بایرن جدا خواهند شد.
 
گتوزو مربی والنسیا می‌شود
در روزهای آینده، خبر رسمی پیوستن جنارو گتوزو به والنسیا اعلام خواهد شد. انتظار می‌رود قرارداد او دوساله باشد. والنسیا سه میلیون یورو در سال به او دستمزد می‌دهد و پاداش هم برایش در نظر گرفته است.
 
سنسی از اینتر می‌رود
مذاکرات برای انتقال استفانو سنسی از اینتر به مونتزا در حال انجام است. قیمت او 15 میلیون یورو است. انتظار می‌رود در روزهای آینده، این مذاکرات به سرانجام برسد.
 
 


Page Generated in 0.0052 sec