printlogo


کد خبر: 247919تاریخ: 1401/3/17 00:00
خبر



11 رکابزن ایران به هند می‌روند

تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران با ۱۱ رکابزن مرد و زن در مسابقات پیست قهرمانی آسیای هندوستان شرکت می‌کند.
مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیست آسیا از 28 خرداد در هند آغاز می‌شود.
براین اساس تیم ایران با ۱۱ دوچرخه‌سوار و به‌صورت کیفی در ماده‌های تعقیبی انفرادی، دور امتیازی، اسکرچ، مدیسون و اومنیوم بخش نیمه استقامت و ماده‌های اسپرینت، تیم اسپرینت، کایرین و یک کیلومتر تایم تریل بخش سرعت در این مسابقات حاضر می‌شود.
در بخش مردان و رده جوانان ماده سرعت، امیرعلی علیزاده قناد، محمد‌امین رحیم‌آبادی و رامین اکبری و در رده بزرگسالان، احسان خادمی در ترکیب تیم اعزامی قرار گرفته‌اند. در قسمت زنان هم ستاره زرگر، فاطمه هداوند و مائده نظری راهی هند می‌شوند تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند.
در ماده نیمه استقامت نیز تیم ایران فقط در رده بزرگسالان قهرمانی آسیا رقابت می‌کند به این ترتیب که محمد گنج خانلو، آیدین علیاری و علی لبیب در بخش مردان و لیلا حیدری در قسمت زنان، نمایندگان ایران هستند.
 

خواهران منصوریان، مربی شدند
الهه، سرمربی جوانان

با حکم رئیس فدراسیون ووشو، الهه منصوریان سرمربی تیم ساندای جوانان شد. طی حکمی از سوی امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو، «الهه منصوریان» به‌عنوان سرمربی تیم‌ ملی ساندای جوانان بانوان منصوب شد.
همچنین در حکمی جداگانه از سوی رئیس فدراسیون نیز شهربانو منصوریان به‌عنوان مربی این تیم معرفی شد.
هشتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۲ تا ۱۰ دسامبر (۱۱ لغایت ۱۹ آذر) سال‌ جاری به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و خواهران منصوریان تا پایان این مسابقات هدایت تیم ملی دختران را برعهده دارند.


 


Page Generated in 0.0060 sec