printlogo


کد خبر: 247910تاریخ: 1401/3/17 00:00
بازتاب



از ساعت 13 الی 16


شماره تماس
02184711175


ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

از اینکه تیم ولز اوکراین را شکست داد و به جام جهانی قطر صعود کرد برای تیم ملی کشورمان هیچ فرقی ندارد! چون تیم ملی چندین بار بود که به جام جهانی صعود می‌کرد ولی در همان مرحله اول حذف می‌شد! پس حضور تیم ملی کشورمان این بار متفاوت خواهد بود و با کسب نتایج خوب به همه تیم‌های دنیا ثابت خواهد کرد که فوتبال ایران متحول شده است.
منوچهر رحیمی از تهران
 
استقلالی هستم. می‌خواهم به مسئولان تیم استقلال بگویم که در صورت انتخاب نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال لطفاً آن روی سکه را هم در نظر بگیرید و ببینید زمانی که محمود فکری و علیرضا منصوریان هدایت استقلال را بر عهده داشتند چه اتفاقات مهمی برای این تیم افتاد. زمانی که این دو نفر سرمربی استقلال بودند از زمین و زمان برای تیم حاشیه‌سازی می‌شد. از در و دیوار حاشیه روی تیم سنگینی می‌کرد.
قاسم مرادی از اهواز
 
به نظر من نتایجی که امسال با این کادرفنی و سرمربی برای تیم استقلال به دست آمد دیگر برای این تیم تکرار نخواهد شد پس انتظارات خودمان را کم کنیم و از هر مربی‌ای که باشگاه انتخاب کرد حمایت کنیم تا تیم دچار مشکل نشود، البته از مربی‌ای طرفداری کنیم که در شأن تیم استقلال باشد.
رضا برهانی‌مجد از تهران

پرسپولیسی هستم و نسبت به یکسری مسائل از طرفداران تیم محبوبم انتقاد دارم؛ چرا سریع علیه بازیکن جبهه می‌گیرید؟ من هر بازیکنی که وارد تیم پرسپولیس شود از او حمایت می‌کنم! اگر همین زکی‌پور و دانیال بازی خوبی از خودشان نشان بدهند آن وقت قطعاً پشیمان خواهید شد!
گودرزی از خرم‌آباد


Page Generated in 0.0057 sec