printlogo


کد خبر: 247875تاریخ: 1401/3/16 00:00
ماجرای مسلمان شدن هافبک آرسنال
پارتی: معشوقه‌ام مرا به اسلام علاقه‌مند کرد

آخرین روز سال 1400 بود که رسانه‌های عربی گزارش جالبی از توماس پارتی، هافبک ۲۸ ساله غنایی باشگاه آرسنال انگلیس منتشر کردند. آنها نوشتند: «پارتی با حضور در یکی از مساجد شهر لندن به دین مبین اسلام ایمان آورده است.»
سایت میدل ایست نیوز که برای بار اول این خبر را منتشر کرده بود، نوشت: «پارتی در یکی از مساجد به اسلام گرویده و به همراه شیخ محمد الازهری امام و خطیب مسجد و پژوهشگر شریعت اسلامی مقیم انگلیس دیده شده است.»
چند ساعت بعد هم یکی از حساب‌های ویژه اخبار ورزشکاران در اینستاگرام تصویری از پارتی را که اسلام آوردن او را تأیید می‌کند، منتشر کرد. در این عکس توماس پارتی در حالی که یک جلد کلام‌ا... مجید در دست داشت، در کنار شیخ الازهری دیده می‌شد.
با این حال خود پارتی تا روز گذشته به این اطلاعات واکنشی نشان نداده بود اما حالا می‌گوید یک داستان عاشقانه موجب رو آوردنش به اسلام شده است.
پارتی گفته است که سارا بلا، معشوقه مراکشی‌اش باعث تغییر دین او شده است. او در جریان یک مصاحبه ویدیویی گفت: «من عاشق دختری هستم. می‌دانم نزدیکانم مرا ترک خواهند کرد ولی مشکلی از این بابت وجود ندارد… من در کنار مسلمان‌ها بزرگ شدم، پس شرایط چندان عوض نشده است.»
پارتی سپس از ازدواج خود با بلا پرده برداشت و گفت: «من ازدواج کرده‌ام و اسم من به‌عنوان یک مسلمان، یاکوبو (یعقوب) تعیین شده است.)

Page Generated in 0.0058 sec