printlogo


کد خبر: 247861تاریخ: 1401/3/16 00:00
شبیخون پرسپولیس به اردوی سپاهان
1+5 هدف نقل و انتقالاتی برای جبران جدایی مغانلو!

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی قبل از شروع لیگ بیست و یکم ضربه بزرگی به پرسپولیس زد و یحیی هرگز نتوانست جانشین مناسبی برای او پیدا کند. با مصدومیت آل‌کثیر و نوسان عبدی، حامد پاکدل هم یا دچار مصدومیت بود یا روی نیمکت. بعد از آن هم که تمیروف ازبک یک خرید تو زرد از کار درآمد. این اتفاق در حالی رخ داد که مغانلو 10 گل برای سپاهان زد و بالاتر از مهاجمان پرسپولیس در جدول گلزنان ایستاد تا کادر فنی و هواداران پرسپولیس بیشتر از قبل افسوس از دست دادن او را بخورند.
حالا در عوض آن ضربه بزرگ پرسپولیس روی 1+5 هدف نقل و انتقالاتی از تیم فعلی سپاهان متمرکز شده و به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان این تیم است. در عین حال با توجه به آخرین مصاحبه محرم نویدکیا مبنی بر اینکه هر بازیکنی خواست می‌تواند جدا شود، پرسپولیس بیشتر از قبل نسبت به جذب این نفرات امیدوار شده و می‌خواهد از اردوی رقیب بازیکن جذب کند.
هفته گذشته بحث توافق پرسپولیس با دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده مطرح شد که البته بحث شهباززاده کمی پیچیده‌تر و سخت‌تر به نظر می‌رسید. طی روزهای اخیر صحبتی درباره نهایی شدن انتقال سروش به گوش نرسید و ماجرای اسماعیلی‌فر به بحث رضاییان گره خورد اما به نظر می‌رسد احتمال پرسپولیسی شدن هر دو نفر زیاد است.
در عین حال طی هفته گذشته بحث علاقه‌مندی یحیی به امید نورافکن مدافع – هافبک ملی‌پوش سپاهان هم مطرح شد. بازیکن چپ پایی که هم سابقه استقلالی دارد، هم از قراردادش با سپاهان باقی مانده. جالب اینکه شایعه شد سپاهان در عوض این بازیکن سه بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد!
اما اخیراً نام دو بازیکن سپاهانی دیگر به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی یحیی مطرح شده. یکی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم و دیگری رضا میرزایی وینگر 26 ساله و غالباً نیمکت‌نشین‌شان که هر دو قراردادشان تمام شده است.
در عین حال با توجه به محدودیت‌های بودجه پرسپولیس نسبت به سپاهان این سؤال مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس با چه پیشنهادها و ارقامی دنبال جذب ستاره‌های تیم اصفهانی است و برای تضعیف یکی از رقبایش و البته تقویت خود حاضر است چقدر هزینه کند؟

Page Generated in 0.0063 sec