printlogo


کد خبر: 247860تاریخ: 1401/3/16 00:00
خبر

پایان همکاری با کارگزار؟
فصل گذشته باشگاه پرسپولیس با شرکتی برای کارگزاری قرارداد همکاری امضا کرد که بر اساس ادعای مدیران وقت سرخ‌ها باید در این فصل ۳۳۰ میلیارد تومان از تبلیغات روی پیراهن و تبلیغات محیطی کسب می‌کردند که این امر محقق نشد. قرارداد کارگزار پرسپولیس سه ساله امضا شد و حالا بر اساس همین قرارداد پرسپولیس باید دو سال دیگر با این شرکت همکاری کند اما شرایط کاری به گونه‌ای است که تمایلی برای همکاری از سوی پرسپولیس وجود ندارد و باید تکلیف این قرارداد مشخص شود.
 
امروز جلسه مهم یحیی با درویش
 قرار است امروز جلسه مهمی در باشگاه پرسپولیس برگزار شود. یحیی گل‌محمدی امروز با مدیران باشگاه جلسه خواهد داشت تا تغییرات احتمالی برای فصل آینده در این تیم مشخص شود. صحبت در خصوص بازیکنان ورودی، تصمیم‌گیری در خصوص بازیکنان خروجی، دوران آماده‌سازی پیش از فصل و تغییرات احتمالی در کادرفنی سرخپوشان از جمله موارد مهمی است که در جلسه امروز گل‌محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس درباره آن بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.
 
آینده نامعلوم شریفی
پرسپولیس پنجشنبه گذشته فجر را شکست داد تا فصل را با 63 امتیاز تمام کند. قبل از این مسابقه بسیاری احتمال دادند بازی فجر سپاسی آخرین بازی شریفی با پیراهن پرسپولیس است که پس از مسابقه طی مصاحبه‌ای تکذیب شد تا آینده این بازیکن همچنان مبهم باشد.
 
ابراهیمی تکذیب کرد
علیرضا ابراهیمی که اول فصل از گل‌گهر سیرجان به پرسپولیس پیوست فقط در سه چهار بازی آخر فصل فیکس شد تا گمانه‌زنی درباره جدایی او زیاد باشد. بعد از بازی فجر ابراهیمی پستی را در فضای مجازی منتشر کرد که بسیاری این برداشت را کردند که او از پرسپولیس جدا می‌شود اما او جلسه‌ای را در همین باره با یحیی گل‌محمدی برگزار می‌کند تا تکلیفش روشن شود.
 
امروز اعلام رأی تراکتور؟
احتمالاً امروز یا نهایتاً فردا رأی کمیته انضباطی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس با تراکتور اعلام و نتیجه آن بازی مشخص می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوارند با سه امتیاز این مسابقه به امتیاز 63 برسند تا اختلاف امتیازشان با امتیاز واقعی استقلال فقط 3 باشد.

Page Generated in 0.0050 sec