printlogo


کد خبر: 247858تاریخ: 1401/3/16 00:00
نقش پررنگ مدیر برنامه مشترک رامین و دانیال

 گفته می‌شود حمله هواداران دوستدار رامین رضاییان به صفحه دانیال اسماعیلی‌فر و همسرش باعث شد تا مدافع مازندرانی و 29 ساله سپاهان سه روز قبل آن استوری را منتشر و هرگونه مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کند اما نقش مدیر برنامه مشترک را هم نباید نادیده گرفت. امیرهوشنگ سعادتی که رامین رضاییان در برنامه فوتبال برتر چندین بار از او نام برد، مدیر برنامه رامین و دانیال است و حتماً سعی خواهد کرد ضمن نگه داشتن رامین در پرسپولیس با بهترین و بالاترین رقم دانیال را هم به پرسپولیس متصل کند اما ماجرا به همین سادگی نیست و پیچیدگی‌هایش می‌تواند نقش مدیر برنامه مشترک این دو بازیکن را پررنگ‌تر کند.
در عین حال شایعات حکایت از این دارد که دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس نزدیک است و حتی یکی از مدیران باشگاه گفته او نباید نگران حمله هواداران دوستدار رامین به صفحه شخصی‌اش باشد و در این باره با او صحبت می‌کنند چرا که به محض عقد قرارداد با پرسپولیس همین هواداران تبریک بارانش می‌کنند!
در عین حال این بحث هم مطرح است که کادر فنی بنا به دلایلی دیگر و غیر فنی قید تمدید قرارداد با رامین رضاییان را زده و اصلاً بحث حضور دو بازیکن هم پست در تیم مطرح نیست.

Page Generated in 0.0047 sec