printlogo


کد خبر: 247857تاریخ: 1401/3/16 00:00
ماندن یا رفتن رضاییان چالش بزرگ هواداران
احتمال روز؛ دانیال بیاید، با رامین تمدید نمی‌کنند

هفته گذشته برای رامین رضاییان هفته پرچالشی بود. بعد از صحبت‌های او در برنامه فوتبال برتر و صحبت درباره بازی کردن مجانی برای پرسپولیس که با واکنش مسئولان باشگاهش مواجه شد، رامین اعلام کرد با درویش حرف زده و سوء‌تفاهم برطرف شده اما همان زمان هم به نظر نمی‌رسد که ماجرای رضاییان تمام شده باشد.
هفته قبل گفته شد شاید رامین به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود و شاید هم در بازی آخر فیکس نباشد اما نه خبری از کمیته انضباطی شد نه نیمکت‌نشینی. اتفاقاً رضاییان با وجود سرماخوردگی و حال ناخوشی که خودش به آن اشاره کرده فیکس شد و بازی هم کرد اما وقتی تعویض شد شرایط خوبی نداشت و مستقیم به رختکن رفت تا دوباره شایعات درباره این بازیکن اوج بگیرد.
شایعات وقتی به اوج رسید که رضاییان با انتشار پستی در اینستاگرام احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس را تقویت کرد. البته قرارداد رضاییان با پرسپولیس تمام شده و باشگاه باید این قرارداد را تمدید کند اما گفته می‌شود نام رامین در لیست یحیی نیست و باشگاه هم هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد او انجام نداده است.
با این وجود رضاییان در بخشی از پست اینستاگرامی‌اش به این نکته اشاره کرد که نمی‌داند چه آینده‌ای در انتظار اوست و خیلی‌ها از این صحبت‌های او که با تشکر از همبازیان و کادر فنی تمام شده به معنای خداحافظی برداشت کرده‌اند. البته مشخص است که باشگاه پرسپولیس برخورد تندی با رامین به خاطر آنچه در برنامه فوتبال برتر بیان کرد، داشته است. رامین در بخشی از متن خود نوشته دوست داشته با هواداران صادق باشد اما اسم این کار را حاشیه‌سازی گذاشته‌اند. البته او گفته دیگر سکوت خواهد کرد و به احترام هواداران حرفی نمی‌زند اما فعلاً آنچه اهمیت دارد اینکه رضاییان در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا نه.
واقعیت اینکه رضاییان در فضای مجازی و بین هواداران پرسپولیس محبوبیت بالایی دارد و حتی بعد از این پست برای او هشتگ «باید بماند» هم راه انداخته‌اند اما اگر یحیی او را نخواهد ماجرا فرق خواهد کرد. رضاییان در نیم فصلی که تقریباً در همه بازی‌هایش فیکس بود 5 پاس گل داد اما با آن چیزی که در ذهن همه بود تفاوت داشت و پایین‌تر بود. از سوی دیگر بحث حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس جدی شده و هواداران هم علاقه زیادی به این بازیکن دارند اما اگر دانیال بیاید با توجه به اینکه قبلاً شاگرد یحیی بوده و گل‌محمدی سه فصل است دنبال اوست شاید حتی اگر رامین در پرسپولیس بماند هم جا برای او تنگ شود و ماندن برای خودش هم جالب نباشد. البته هواداران دوست دارند دانیال و رامین را کنار هم داشته باشند اما این چیزی نیست که یحیی بخواهد.
رضاییان با امید به بازگشت به تیم ملی به پرسپولیس برگشت اما هم بازی‌هایش چشم اسکوچیچ را نگرفت هم اینکه حالا جایگاه سستی در پرسپولیس پیدا کرده و فعلاً احتمال نخواستنش بیشتر است مگر اینکه ورق برای او برگردد و مثل دو فصل قبل خبری از حضور دانیال در پرسپولیس نشود. در عین حال آنچه او در فوتبال برتر گفت نیز حسابی مدیران پرسپولیس را عصبانی کرده و برخلاف پایگاه محکمش بین هواداران، حالا رامین نه از سوی کادرفنی چندان تحویل گرفته می‌شود نه باشگاه.

Page Generated in 0.0059 sec