printlogo


کد خبر: 247841تاریخ: 1401/3/16 00:00
خبر

شروط نکونام برای تمدید قرارداد با فولاد
سرمربی فولاد برای برآورده شدن شروط خود یک هفته به مدیرعامل این باشگاه فرصت داده است. جواد نکونام برای تمدید قرارداد با فولاد شروطی دارد که اگر برآورده نشود ممکن است این باشگاه‌ را ترک کند. نکونام برای چهارمین سال متوالی فقط در شرایطی در فولاد خواهد ماند که برای او تیمی در حد رقابت برای قهرمانی فراهم شود و در غیر این‌صورت در این تیم نخواهد ماند. سرمربی فولاد به گرشاسبی اعلام کرده در صورت تمدید قرارداد تمام بازیکنان تأثیرگذار و البته جذب ۳ یا ۴ بازیکن تراز اول در این تیم خواهد ماند که باید دید آیا مدیرعامل فولاد می‌تواند خواسته‌های او را برآورده کند یا خیر؟
 
 
خداحافظی بازیکن ملی‌پوش با نفت آبادان
امید حامدی‌فر، بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان پس از لغو آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل هوادار، با انتشار یک پست اینستاگرامی از صنعت نفت خداحافظی کرد. 
قرارداد این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی امید را دارد پس از اتمام فصل با صنعت نفت به پایان رسید و ظاهراً حامدی‌فر که در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته جزو گزینه‌های پرسپولیس بود علاقه‌ای برای تمدید قرارداد با باشگاه آبادانی
 ندارد. 
حامدی‌فر 21 ساله که سابقه بازی در تیم ملی امید را دارد، در سه فصل اخیر برای صنعت نفت بازی کرده و باید دید در نقل و انتقالات کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.
 

 


Page Generated in 0.0044 sec