printlogo


کد خبر: 247839تاریخ: 1401/3/16 00:00
ساغلام قیمت را بالا برد
تراکتور علاوه بر سرمربی، بازیکن هم می‌خواهد

نگاه
اکبر منتشلو   
 
طی سال‌های گذشته باشگاه تراکتور از جذب مربی خارجی خاطرات خوبی ندارد و البته این فقط مختص تراکتور نیست. با وجود این تراکتور در جذب مربی و بازیکن خارجی نتوانسته روند خوبی داشته باشد و متحمل خسارات سنگینی شده است. 
هر چند مربیان خارجی موفقی هم در تراکتور، هدایت این تیم را بر عهده گرفته‌اند، اما از نظر مالی تراکتور در خصوص جذب مربی و بازیکنان خارجی معمولاً متضرر شده است. 
حالا بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر و حفظ تراکتور در این رقابت‌ها این باشگاه مجدداً به فکر حفظ سرمربی خارجی تیم است تا بتواند با ساغلام فصل بهتری را در پیش رو داشته باشد اما انگار در همین ابتدا با سد بزرگی روبه‌رو شده است. 
در حالی که ساغلام در میانه فصل و در روزهایی که تراکتور شرایط خوبی نداشت به این تیم پیوست و خیلی صحبت از مسائل مالی نبود، حالا این سرمربی انگار دست روی نقطه حساسی گذشته و مبلغ قابل توجهی را از تراکتور برای فصل آینده طلب نموده است. 
هر چند باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی را با ارطغرل ساغلام انجام داده و عقد قرارداد جدید با این مربی در انتظار تأیید هیأت مدیره است و مذاکره باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام در تبریز پیگیری شده اما با وجود این با توجه به روند مثبت مذاکرات، توافق نهایی و عقد قرارداد بعد از تأیید و تصویب هیأت مدیره انجام می‌شود.
برنامه‌ها و خواسته‌های ساغلام نیز پیش از این در جلسه هیأت مدیره باشگاه تصویب شده است، اما همان‌طور که گفته شد به‌دلیل افزایش مبلغ درخواستی ساغلام، توافق و عقد قرارداد نهایی نیاز به مصوبه هیأت مدیره داشته و در همین راستا، طی روزهای آتی پس از تأیید هیأت مدیره، قرارداد نهایی منعقد می‌شود. 
مسئولان باشگاه تراکتور با حضور در این باشگاه قصد دارند، خیلی زود وضعیت این تیم را برای فصل آینده مشخص کنند.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که همگان از شرایط بد مالی تراکتور باخبر هستند و این تیم فصل گذشته با مشکلات مالی عدیده‌ای روبه‌رو بود به طوری که نتوانست بازیکنان خوبی را جذب کند و حالا بازیکنان قبلی‌اش را نیز از دست داد. 
تبریزی‌ها باید به این هم توجه کنند که فقط حضور ساغلام در تراکتور و مبلغ قرارداد این سرمربی مهم نیست، بلکه آنها باید بتوانند انتظارات ساغلام را در جذب بازیکنان مدنظر او نیز برآورده کنند. 
این مربی ترکیه‌ای به طور حتم با وضعیت فصل گذشته تراکتور این تیم را هدایت نخواهد کرد و خواسته‌های ساغلام نیز بار مالی زیادی برای تراکتور خواهد داشت. 
در صورتی که تراکتور حتی با جذب ساغلام نتواند، بازیکنان مدنظر این سرمربی و شرایط او را مهیا کند، قطعاً مثل سال‌های گذشته باز هم تراکتور با مشکلات، تغییرات روی نیمکت مواجه شده و باز هم باید توان سنگینی را پرداخت نماید. 
با توجه به پایان فصل مسابقات، ارطغرل ساغلام جهت گذارندن تعطیلات پایان فصل راهی ترکیه شده و با مشخص شدن وضعیت تراکتور خیلی زود به این تیم خواهد پیوست، اما این تازه اول کار تراکتور و مسئولان این تیم خواهد بود چرا که باید به خواسته‌های این سرمربی عمل کنند.
 

Page Generated in 0.0067 sec