printlogo


کد خبر: 247835تاریخ: 1401/3/16 00:00
بعد از کلی نیش و کنایه و لغو بازی
فیلم هندی منصوریان و عنایتی در فرودگاه

«با علیرضا منصوریان تقابلی ندارم. ۲ رفیقی هستیم که سالیان سال کنار هم بودیم. فوق‌العاده به‌عنوان دوست و برادر دوستش دارم. هر دوی ما روی نیمکت تیم‌هایی هستیم که انتظار از ما بالاست. می‌دانم که انتظارات از علیرضا بالاست و خودم هم در اولین حضورم در لیگ برتر به‌دنبال کارنامه خوبی هستم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نفت را به جایگاه خوبی در پایان فصل برساند.» 
این صحبت‌های رضا عنایتی یک روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان بود.
و این هم بخشی از صحبت‌های علیرضا منصوریان در همان روز: «تیم هوادار بسیار تیم منسجم و خوبی است و بسیار سخت می‌بازد. باید به رضا عنایتی با احترام نگاه کرد. فکر می‌کنم دومین یا سومین سال مربیگری‌اش است و روال خوبی طی کرده است. 10 دقیقه قبل از این نشست به من اعلام کردند که بازی تیم نفت آبادان و هوادار فردا در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. تیم ما اکنون در هتل است و باید به مسجدسلیمان برویم. البته هوادار از این موضوع آسیب می‌خورد و آقای عنایتی اگر خواسته‌ای دارد باید سریع به فدراسیون بگوید. به هر حال به خاطر احترام به هوادار، هر خواسته‌ای که رضا عنایتی داشته باشد، تابع آن هستیم و مشکلی نداریم.»
 به هر حال هوادار به آبادان رفت و تمام حرف و حدیث‌ها از همان موقع شروع شد. رضا عنایتی همان روز در مصاحبه‌ای مدعی شد که منصوریان می‌خواهد هر طور شده این بازی را ببرد تا بعد از هفته‌ها به پیروزی برسد: «ما به آبادان آمدیم تا بازی را برگزار کنیم و تمام تمهیدات را انجام دادیم، بلیت‌ها را گرفته و هتل را رزو کرده بودیم. به یک‌باره روز قبل از بازی به ما اعلام شد که مسابقه در مسجد سلیمان است. با دوستان صحبت کردیم و قرار شد ۲ دستگاه اتوبوس به ما بدهند تا به مسجد سلیمان برویم. ما الان در روز بازی باید ۵ ساعت در اتوبوس باشیم تا به مسجدسلیمان برسیم‌. این شرایط فیرپلی‌ برای مسابقه نیست. مطمئناً مصدومیت و خستگی‌ای که برای بچه‌های ما پیش می‌آید بسیار شدید خواهد بود. من امیدوارم سازمان لیگ و کسانی که باید تصمیم‌گیری کنند تصمیم درستی بگیرند. سلامت بازیکنان من کاملاً در خطر است و اصلاً صلاح نمی‌دانم با این شرایط به مسجدسلیمان برویم تا تکلیف ما تعیین شود. امیدوارم دوستان مقداری برای گرفتن نتیجه دست به هر کاری نزنند. من بخصوص با دوست خوبم علی منصوریان صحبت می‌کنم که ۲ یا ۳ بار با من تماس گرفته است اما این شرایط خوب نیست و ای کاش به روح ورزش‌ هم نگاه کنیم و همه چیز نتیجه گرفتن نیست. من اصلاً و ابداً راضی نیستم به هر نحوی نتیجه بگیرم. حالا اگر شما در ۱۰ بازی یا هر چند بازی قبل نتیجه نگرفتید دلیل نمی‌شود تیمی را با این شرایط به مسابقه بیاورید و مطمئناً من این کار را نمی‌کنم. با آقای مهدی صحبت کردم و گفتم اگر برگزاری مسابقات در شرایط فیرپلی نباشد من واقعاً خطر نمی‌کنم چون مسؤلیت ۴۰ نفر با من است.» 
علیرضا منصوریان هم بلافاصله پاسخ داد، پاسخی که با کنایه هم همراه بود: «آقا رضای عزیز ما بازی رفت بدون دریافتی در ۱۷ هفته و با اینکه پول هتل را خودم، چک شخصی گذاشته بودم و بدون تمرین و له بودن؛ آمدیم تیمت را ۲-۱ بردیم. در حالی‌که ۲-۰ جلو بودیم و اگر جوانانم دقت می‌کردند ۳-۴ گل دیگر هم می‌زدیم. این حرف‌ها در چارچوب دوستی ما اصلا خوب نیست. این صحبت عنایتی توهین به شهر و تیم ماست. اینجا رضا عنایتی جوانی کرده است. تمام امکانات را برای هوادار فراهم کردیم.»
 
پایان خوش در سالن انتظار
بعد از کلی حرف و حدیث و مصاحبه علیه یکدیگر، رضا عنایتی و علیرضا منصوریان در فرودگاه مهرآباد تهران رو‌به‌رو شده و یکدیگر را در آغوش کشیدند. البته در این دیدار چند دقیقه‌ای هر دو گلایه‌های خود را نسبت به صحبت‌های دیگری مطرح کردند.
با این حال این کمیته انضباطی است که باید تکلیف این مسابقه را تعیین کند. هر دو تیم ادعاهایی علیه تیم دیگر دارند و باید دید چه زمانی رأی این بازی لغو شده، اعلام خواهد شد.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec