printlogo


کد خبر: 247832تاریخ: 1401/3/16 00:00
مس رفسنجان

تلاش می‌کنیم سال آینده نتایج بهتری بگیریم
آذرباد: ربیعی خداحافظی نکرده است
محسن آذرباد تمام تلاشش را کرد بهترین پاسور لیگ برتر شود و چهار پاس تا رسیدن به‌عنوان بهترین پاسور فاصله داشت. وی در مورد کسب تساوی مقابل پیکان در آخرین دیدار لیگ بیست و یکم این‌طور حرف می‌زند: «نیمه اول یک پنالتی دادیم بعد از آن خیلی تلاش کردیم که جبران کنیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم و بازی در نهایت مساوی شد و فصل را به سلامتی تمام کردیم.»
او در مورد کسب جایگاه ششمی در حالی که در طول فصل در رتبه چهارم قرار داشتند، این‌طور توضیح می‌دهد: «خیلی فرصت‌ها داشتیم و می‌توانستیم رتبه چهارمی را به دست بیاوریم ولی سال دوم بود که در لیگ برتر حضور داشتیم و فکر می‌کنم توقعات زیاد شده بود ولی به نظرم رتبه ششم بد نیست. ان‌شاءالله در سال‌های آینده جایگاه بهتری پیدا کنیم.»
هافبک مس سال خوبی را با دادن پاس گل‌های متعدد پشت سر گذاشت؛ او در این باره معتقد است: «سال بسیار خوبی بود ولی می‌توانست بهتر از این باشد و باز هم خدا را شکر. تلاشم را می‌کنم در سال آینده دستاوردهای بیشتری داشته باشم.»
آذرباد که عنوان بهترین پاسور لیگ را به سعید صادقی تبریک گفته بود، در این باره می‌گوید: «قشنگی‌های فوتبال به همین است در کنار رقابتی که داریم رفیق هم هستیم و این کارها فوتبال را قشنگ می‌کند. آدم باید اخلاق‌مدار باشد تا اتفاقات قشنگ‌تری بیفتد.»
او در مورد شایعه جدایی محمد ربیعی این‌طور واکنش نشان می‌دهد: «ربیعی اصلاً خداحافظی نکرده. او راجع به سال‌های گذشته توضیح داده و چیز خاصی نیست و منظورشان خداحافظی نبوده است.»
 بازیکن مس اشاره‌ای به کسب عنوان آقای گلی توسط منشأ، هم‌تیمی خود دارد: «من خیلی خوشحالم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی وقتی در گل‌گهر بودم پیمان رنجبری آقای گل شد. دوران حضورم در ابومسلم یونس شاکری آقای گل شد و امسال هم گادوین منشأ به این عنوان رسید و این اتفاق خوبی است که برای من افتاده که توانستم پشت این بازیکنان بازی کنم و آنها هم توانستند این عنوان را به دست بیاورند. برای دعوت مهدی حسینی به تیم ملی خیلی برایش خوشحالم. امیدوارم من هم بتوانم دعوت شوم. تمام تلاشم را می‌کنم سال بعد نظر آقای اسکوچیچ را جلب کنم.»
 
 سال آینده با ربیعی حرف‌های زیادی خواهیم داشت
کعبی: حذف از جام حذفی بدترین روز برایم بود
مس رفسنجان در نهایت لیگ را با نتیجه تساوی و رتبه ششمی به اتمام رساند و در دومین فصل حضور در لیگ برتر نماینده شایسته‌ای برای استان کرمان بود.
عقیل کعبی که از جمله مدافعان ثابت مس است در مورد تساوی با پیکان در هفته سی‌ام این‌طور حرف می‌زند: «برد و یا باخت در بازی آخر با پیکان جایگاه ششمی ما را تغییر نمی‌داد ولی دوست داشتیم با برد به استراحت برویم که نشد. تیم پیکان جوان است و دوندگی بالایی داشت، می‌توانستیم هم برنده و هم بازنده باشیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و به نظرم تساوی عادلانه بود. ما تمام تلاشمان را کردیم که به رده‌های بالاتر برسیم ولی متأسفانه نشد. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم ولی باز هم خدا را شاکریم که نسبت به فصل پیش که هشتم بودیم دو رتبه بالا‌تر آمدیم. ان‌شاءالله فصل بعد پر قدرت شروع کنیم.»
این بازیکن در مورد تجربه دو سال کار با محمد ربیعی معتقد است: «من دو سال است با آقای ربیعی هستم، واقعاً مربی بسیار خوبی است و مطمئن باشید این تیم با آقای ربیعی سال بعد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»
کعبی در مورد آقای گلی منشأ حرف‌هایی دارد: «همه برای منشأ خوشحالیم. حقش بود که امسال آقای گل شود و اگر کمی بیشتر دقت می‌کرد می‌توانست گل‌های بیشتری بزند، به او تبریک می‌گویم.»
او در مورد بهترین و بدترین اتفاق در فصلی که گذشت، می‌گوید: «بازی که در جام حذفی واگذار کردیم یکی از بدترین روز‌های فوتبالی‌ام بود و اگر آن بازی را می‌بردیم قطعاً قهرمان جام حذفی می‌شدیم. اتفاق خوب زیاد بود، برای مثال گلم به پرسپولیس قشنگ بود ولی ذهنم را درگیرش نکردم ولی هر موقع آن گل را می‌بینم می‌گویم گل قشنگی بود. همه از این گل‌ها به پرسپولیس زدند و ما هم زدیم!»
 

 


Page Generated in 0.0105 sec