printlogo


کد خبر: 247828تاریخ: 1401/3/16 00:00
خبر

 کاراسکو به لیگ برتر می‌رود؟
یانیک کاراسکو، بال اتلتیکو مادرید زیر نظر سه باشگاه لیگ برتری قرار دارد؛ تاتنهام، استون ویلا و نیوکاسل این بازیکن 28ساله را می‌خواهند. از قرارداد او با اتلتیکو سه سال باقی مانده است. کاراسکو در فصلی که گذشت، در 44 بازی در تمامی رقابت‌ها 6 گل زد.
 
تاتنهام به‌دنبال سن‌ماکسیمین
آلن سن‌ماکسیمین، بال نیوکاسل، زیر نظر تاتنهام قرار گرفته است. این بازیکن 25ساله می‌تواند جانشین استیون برخواین شود که احتمالاً به آژاکس خواهد رفت. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، سن‌ماکسیمین را بسیار می‌ستاید. او در 37 بازی برای نیوکاسل در فصلی که گذشت، 5 گل زد و 5 گل ساخت.
 
میلان د‌کتلاره را می‌خواهد
میلان با بروژ در تماس است تا شارل دکتلاره را از این باشگاه جذب کند. این باشگاه بلژیکی قیمت این بازیکن 21ساله را 30 میلیون یورو تعیین کرده است. قرارداد او هم تا سال 2024 است. میلان این قیمت را زیاد می‌داند و به‌دنبال آن است که با مبلغ کمتری او را جذب کند.
 
صلاح به بارسلونا می‌رود؟
بارسلونا به محمد صلاح اعلام کرده که می‌تواند در سال 2023 به نوکمپ برود، یعنی زمانی که بازیکن آزاد می‌شود. این ستاره لیورپول به این ترتیب تابستان در این تیم می‌ماند، اما پس از اتمام قراردادش می‌تواند به بارسلونا برود.
 
آرسنال دستمزد ژسوس را دوبرابر می‌کند
آرسنال قصد دارد گابریل ژسوس را از منچسترسیتی جذب کند و حاضر است دو برابر این باشگاه به او دستمزد بپردازد. این بازیکن برزیلی پیشنهاد دستمزد 200 هزار پوند در هفته را خواهد داشت. او با وجود اینکه آرسنال به لیگ قهرمانان نرسید، حاضر است به این باشگاه برود. 
 
 یونایتد هم اریکسن را می‌خواهد
منچستر یونایتد بیشترین بخت را برای جذب کریستین اریکسن از برنتفورد دارد. این ملی‌پوش دانمارکی پس از حمله قلبی در یورو 2020، توانست در سال 2022 به میادین برگردد و نمایش‌های درخشانی داشته باشد. تاتنهام و اورتون هم او را می‌خواهند.
 
پیشنهادهای پرشمار به مورینیو
ژوزه مورینیو و ژرژ مندس، ایجنتش، پیشنهادهای متعددی در ماه‌های گذشته داشته‌اند، اما مورینیو تمرکزش را روی باشگاه رم گذاشته است. یکی از این پیشنهادها از تیم پاری‌سن‌ژرمن است که قصد دارد با امئوریسیو پوچتینو قطع همکاری کند و برای گزینه جانشین، بیش از همه روی مورینیو نظر دارد.
 
پوچتینو از پاریس می‌رود
پاری‌سن‌ژرمن سرانجام خبر جدایی مائوریسیو پوچتینو و لئوناردو را اعلام خواهد کرد. ناصر الخلیفی به‌زودی مربی جدید تیم را معرفی می‌کند. لوییس کامپوس هم به‌عنوان مدیر فنی به این باشگاه اضافه می‌شود.
 
انتقاد از سرمربی آلمان بابت تساوی مقابل ایتالیا
رسانه‌های آلمانی بعد از تساوی یک-یک آلمان مقابل ایتالیا به انتقاد از هانسی فلیک پرداخته و می‌گویند تیم او مقابل تیم‌های بزرگ مشکل دارد. این تساوی در آلمان با انتقادهایی به مانشافت و سرمربی‌اش هانسی فلیک همراه بود. روزنامه بیلد در گزارشی نوشت گویا لیگ ملت‌های اروپا هیچگاه قرار نیست به آلمان روی خوش نشان دهد. این روزنامه به سابقه مانشافت در این رقابت‌ها اشاره می‌کند. آلمان در فصل 2019-2018 نمایش ضعیفی در لیگ ملت‌ها داشت و در چهار مسابقه تنها 2 امتیاز به‌دست آورد. ژرمن‌ها در فصل 2020-2021 هم نمایش چندان خوبی نداشتند و در شش مسابقه تنها دو پیروزی به‌دست آوردند. آلمان در هر دو فصل نتوانست در بازی اول خود در تورنمنت پیروز شود و دیشب هم مانشافت فصل جدید لیگ ملت‌ها را با یک تساوی آغاز کرد. البته تساوی شنبه شب مقابل ایتالیا برای هانسی فلیک یک نکته مثبت هم داشت. فلیک حالا در ده بازی اول خود به‌عنوان سرمربی آلمان بی‌شکست بوده است. مانشافت از این ده بازی هشت پیروزی و دو تساوی به‌دست آورده است.
 

 


Page Generated in 0.0076 sec