printlogo


کد خبر: 247827تاریخ: 1401/3/16 00:00
جدایی 9 بازیکن از تیم قهرمان
تحولات رئال در آستانه یک فصل سخت

گرت بیل، ایسکو و مارسلو با رئال مادرید خداحافظی کرده‌اند در حالی که در دوران حضور خود در این تیم جام‌ها و افتخارات زیادی کسب کردند. جدایی بیل و ایسکو محتمل بود اما مارسلو می‌خواست بماند. به هر حال تحولات مادرید هنوز به نیمه راه هم نرسیده چون شش بازیکن دیگر هستند که درباره آینده خود چیزی نمی‌دانند. دنی سبایوس، مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، ماریانو دیاس، خسوس وایخو و آندری لونین همه آینده نامشخصی دارند؛ شرایط همه یکسان نیست اما شباهت‌هایی دارند.
دو نفر اول شاخص‌ترین‌ها هستند. توپ در زمین آنها است که می‌توانند در رئال بمانند و برای رسیدن به فرصت بازی تلاش کنند یا بخواهند شانس خود را در تیم دیگری امتحان کنند. آسنسیو سومین گلزن برتر تیم بود و خیلی خوب است اگر تصمیم بگیرد بماند و سال آخر قراردادش را سپری کند. کارلو آنچلوتی می‌داند چطور به او دقیقه و فرصت بدهد اما به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها قراردادش تمدید شود. بازیکن تیم ملی اسپانیا گفته می‌خواهد تأثیرگذارتر باشد هرچند خودش هم باور دارد بازیکن مهمی در فصل موفق رئال بوده. او نام بزرگی است و تیم‌های زیادی خواهان او هستند که ژرژ مندز به پیشنهادها گوش می‌دهد.
سبایوس در هفته‌های اخیر اعتماد همه را جلب کرد اما پیشنهادی برای تمدید قرارداد نگرفته. رئال بتیس او را می‌خواهد اما مادرید می‌خواهد سال مالی‌اش را خوب تمام کند و این یعنی به فکر فروش برخی بازیکنانش باشد قبل از این که تقویت تیم مانوئل پیگرینی را بخواهد. رئال این هافبک اندلسی را نمی‌فروشد. اما جام جهانی در پیش است و ممکن است برخی معادلات را در فصل نقل و انتقالات به هم بزند؛ همه می‌خواهند در ترکیب تیم ثابت باشگاهی‌شان باشند تا بدرخشند و راهی قطر شوند.
ماریانو به هر پیشنهادی توجه می‌کند و مثل تابستان قبل نیست که اصرار داشت در مادرید بماند و مثلاً به درخواست رایووایکانو جواب منفی داد.
به نظر می‌رسد جدایی یوویچ بیش از همه محتمل باشد. این مهاجم صرب اطمینان یافته در تیم رویش حساب نمی‌کنند. میلان که تازه قهرمان ایتالیا شده و می‌خواهد به جمع بزرگان اروپا برگردد، وضعیت او را زیر نظر دارد.
وایخو مثل یوویچ تا ۲۰۲۵ قرارداد دارد و با آمدن آنتونیو رودیگر متوجه شده باید به تیم دیگری برود تا فرصت بازی بیشتری پیدا کند اما مشتاق است بماند و شاید اهمیتی ندهد به اینکه بازیکن جانشین باشد.
لونین می‌خواهد بازی کند اما در رئال دروازه‌بان جانشین خیلی فرصت پیدا نمی‌کند. او به‌دنبال تمدید قرارداد و انتقال قرضی به تیمی دیگر شاید در لیگ برتر است.
غیرمنطقی نیست اگر تیم فصل بعد مادرید این ۹ بازیکن را نداشته باشد اما تیم آنچلوتی فصل سختی در پیش دارد که باید در شش جام رقابت کند و این مستلزم داشتن ترکیب اصلی و نیمکتی قوی است. مقامات تصمیم‌گیرنده باشگاه بر این باورند که تیم به چند بازیکن باکیفیت نیاز دارد. رودیگر آمده و نشانه‌ها حاکی از آن است که بازیکنان دیگر هم می‌آیند. ضمن اینکه برخی بازیکنان جوان و آینده‌دار والده بباس هم می‌توانند تیم را در مسیر سخت و طولانی فصل بعد همراهی کنند. آلوارو اودریوسولا فرصت دیگری می‌خواهد و تاکفوسا کوبو، راینیر خسوس، براهیم دیاس، بورخا مایورال، فران گارسیا، خورخه دی فروتوس و ویکتور چاست تنها چند نام از بازیکنانی هستند که آینده درخشانی پیش رو دارند. برخی به‌صورت قرضی از تیم جدا شده‌اند و جدایی بعضی دیگر به سیاست‌های باشگاه بستگی دارد. کار همه آنها برای راهیابی به تیم آنچلوتی سخت است.

Page Generated in 0.0054 sec